  • Data: 2011-10-28 14:57:53
    Temat: Re: Galerie na Allegro - jak?
    Od: "M.G." <k...@t...zna> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 28 Oct 2011 16:13:44 +0200, Marek wrote:

    > Chwila - skomentowałeś naganność tego, że śmiałem spytać o coś bez
    > sprawdzenia samodzielnego. O tym dyskutujemy.

    Czyli wdałeś się w dyskusję, która ponoć jest tak niepotrzebna.

    > I o tym dokładnie mowa - sprostuję, ta zasada jest jak najbardziej pisana.
    > Łatwo to w Googlach poszukać a nie zrobiłeś tego :->

    Ale po co miałem sprawdzać istnienie zasady, o której wiem, że funkcjonuje?

    > Nadgorliwe stosowanie wszelkich zasad jest chorobą.

    A gdzie tu była nadgorliwość? Napisałeś wyraźnie "nie sprawdzałem", więc
    zostałeś upomniany, że powinieneś sprawdzić i w dodatku dostałeś
    rozwiązanie. Czyli dobra reakcja plus dobra wola. W tym momencie
    wystarczyło "dziękuję" ale nie - postanowiłeś zacząć dyskusję, którą
    uważasz za niepotrzebną (!?), pisząc trzy razy więcej niż fragment, na
    który odpowiadałeś.

    > Zwróć uwagę, że drobne
    > pytanie (na które uzyskałem odpowiedź) stało się powodem napiętnowania.

    Nie "drobne pytanie" tylko zwykłe zaniedbanie. Nie było w tym pytaniu
    niczego "drobnego".

    > Słów umoralniających było więcej niż treści odpowiedzi. Tymczasem powinno
    > ich być zero. Zwykłe zasady savoir vivre to nakazują.

    To się do nich stosuj i nie debatuj prostej odpowiedzi trzykrotnością jej
    długości.

    --
    M.G.