  • Data: 2011-10-28 15:45:38
    Temat: Re: Galerie na Allegro - jak?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli wdałeś się w dyskusję, która ponoć jest tak niepotrzebna.

    Tak, w imię lepszego jutra :-)

    > Ale po co miałem sprawdzać istnienie zasady, o której wiem, że funkcjonuje?

    Napisałeś nieprawdę "niepisaną zasadę" więc chciałem się przyczepić aby
    pokazać, że w ten sposób jakie bezsensowne wątki mogą powstać zamiast
    skupić się na temacie. ZAWSZE można się do czegoś przyczepić a ja postuluję
    o nie robienie tego i odpowiadanie na zadane pytania bez zbędnych
    komentarzy.

    > A gdzie tu była nadgorliwość? Napisałeś wyraźnie "nie sprawdzałem", więc
    > zostałeś upomniany, że powinieneś sprawdzić i w dodatku dostałeś
    > rozwiązanie.

    Jeśli ktoś w centrum handlowym spyta Cię o drogę mówiąc, że nie sprawdzał
    na planie to też dostanie upomnienie najpierw a potem nastąpi wskazanie
    drogi przez Ciebie?

    > Czyli dobra reakcja plus dobra wola. W tym momencie
    > wystarczyło "dziękuję" ale nie - postanowiłeś zacząć dyskusję, którą
    > uważasz za niepotrzebną (!?), pisząc trzy razy więcej niż fragment, na
    > który odpowiadałeś.

    Walczę o lepsze jutro :-)

    > Nie "drobne pytanie" tylko zwykłe zaniedbanie. Nie było w tym pytaniu
    > niczego "drobnego".

    To była bardzo drobna dygresja od zasadniczego wątku przecież. Ja w każdym
    razie będę udzielał odpowiedzi bez upominania.

    > To się do nich stosuj i nie debatuj prostej odpowiedzi trzykrotnością jej
    > długości.

    Rany... przecież to ja dostałem odpowiedź nadmiarowej długości,
    skrytykowałem to twierdząc, że tak nie powinno się robić a teraz piszesz,
    że nie powinienem o tym wspominać bo to jeszcze więcej słów. To w jaki
    sposób bez używania słów wpłynąć na rozmówcę aby nie używał ich nadmiaru?