  • Data: 2011-10-28 14:06:15
    Temat: Re: Galerie na Allegro - jak?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 12:03:04 +0200, Mirosław Zalewski napisał(a):

    > Ale ja Ci odpowiedziałem na pytanie.

    Chodzi mi o formę. Komentarza umoralniającego przy tym było więcej niż
    samej odpowiedzi. Apeluję o to aby w takich przypadkach rozmawiać normalnie
    jak ludzie, nie rozpisywać się jakie to niemoralne spytać o coś przy
    okazji.

    Czasem zdarza się, że w podobnych przypadkach ludzie w ogóle nie udzielają
    odpowiedzi. Cieszę się, że nie zaliczasz się do tego typu osób.

    > Podałem odnośnik do strony zawierającej
    > informacje, których poszukujesz. Przy okazji zwracając uwagę, że stronę tę
    > mógłbyś znaleźć samodzielnie przy minimalnym wysiłku.

    Oczywiście, zgadzam się i pisałem o tym już przy samym pytaniu, że nie
    zrobiłem tego.