  • Data: 2011-10-28 14:13:44
    Temat: Re: Galerie na Allegro - jak?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 12:18:15 +0200, M.G. napisał(a):

    > W takim razie dostałeś odpowiedź lepszą niż wystarczająca (bo z linkiem), a
    > mimo to wdajesz się w dyskusję o tym czy to problem dać odpowiedź lepszą
    > niż wystarczająca, w dodatku twierdząc, że to dyskusja zupełnie
    > niepotrzebna.

    Chwila - skomentowałeś naganność tego, że śmiałem spytać o coś bez
    sprawdzenia samodzielnego. O tym dyskutujemy.

    > Poza tym grupy dyskusyjne zazwyczaj mają niepisaną zasadę, że na idzie się
    > na nie po odpowiedź gdy nie można łatwo znaleźć jej pierwszym zapytaniem w
    > wyszukiwarce.

    I o tym dokładnie mowa - sprostuję, ta zasada jest jak najbardziej pisana.
    Łatwo to w Googlach poszukać a nie zrobiłeś tego :->
    Nadgorliwe stosowanie wszelkich zasad jest chorobą. Zwróć uwagę, że drobne
    pytanie (na które uzyskałem odpowiedź) stało się powodem napiętnowania.
    Słów umoralniających było więcej niż treści odpowiedzi. Tymczasem powinno
    ich być zero. Zwykłe zasady savoir vivre to nakazują.