    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Galerie na Allegro - jak?
    Date: Fri, 28 Oct 2011 11:54:46 +0200

    Dnia Fri, 28 Oct 2011 09:16:37 +0200, M.G. napisał(a):

    > Jaką mapę? Masz obok terminal miejski, w którym wpisujesz nazwę ulicy, a on
    > pokazuje gdzie ulica się znajduje, jak do niej dojść i dojechać i w ogóle
    > jeszcze o patronie poopowiada, zdjęcia pokaże i wyświetli listę ciekawych
    > miejsc w okolicy. Ale nie. Postanowiłeś zaczepiać przechodniów.
    >
    > [...]

    Przekontrastowujesz. Odpowiedź na moje pytanie nie wymagała prowadzenia
    kwiecistej dyskusji lecz 2 słów: tak, udostępnia. Ewentualnie trzecie słowo
    to nazwa tego interfejsu. Dalej sam bym sobie poradził.

    A'propos Twojego przykładu - dokładnie to mi się przytrafiło. Byłem w dużym
    centrum handlowym wyposażonym w automaty nawigacyjne co kawałek. Łatwo jest
    w nich wyszukać sklep. Podszedł do mnie ktoś i spytał czy orientuję się jak
    trafić do empiku. Nawet przez myśl mi nie przeszło aby odesłać go do
    automatu skoro doskonale wiem gdzie jest ten sklep. Wskazałem drogę.
    Podniesienie ręki to tyko 5kcal. Uznałem, że trochę ruchu mi nie zaszkodzi
    :-D

    A tak poważnie, to tego typu zachowannia są dla mnie standardem w relacjach
    z ludźmi dlatego trudno mi pojąć o co cała ta afera o tak błahe i nie
    angażujące czasu pytanie, które jest zaledwie epizodem w dłuższej dyskusji.