  • Data: 2011-10-27 21:44:14
    Temat: Re: Galerie na Allegro - jak?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pozwoliłem sobie na drobny eksperyment. Poprosiłem koleżankę, która nie ma
    pojęcia technicznego. Aukcje jak najbardziej potrafi prowadzić nie
    wspominając o korzystaniu z Facebooka oraz przycięciu obrazka w jakimś
    edytorze. Na tym kończy się jej wiedza. Poprosiłem ją aby zapoznała się z
    tym serwisem a następnie spróbowała na Allegro osadzić załadowane tam
    zdjęcia lub na ich bazie zrealizować galerię zdjęć w aukcji. Nawet nie
    wiedziała jak się zabrać... To potwierdziło moje przypuszczenia, że osoby
    nietechniczne nie poradzą sbie z tym.