    From: " Nietutejszy" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: GaduAir
    Date: Mon, 7 Mar 2011 07:31:30 +0000 (UTC)

    Alexy <a...@o...com.pl> napisaďż˝(a):

> [...]
    >
    > też w telefonie komórkowym poprzez Wi-Fi o ile jest połączony z netem, jak
    > na sim-a telefonii komĂłrkowej GaduAir.
    > GaduAir i VOIP to są dwa oddzielne numery telefonów. Dzwoniąc z komputera z
    > pozycji komunikatora GG wybierasz numer komĂłrkowy GA lub VOIP-owy, ktĂłry
    > wygląda jak normalny numer stacjonarny z prefixem miejscowości jaką sobie
    > wybierzesz :)

    > Koszt jest zgodny z cennikiem w sieci czyli 15gr/min jeĹźeli nie korzystasz z
    > promocji Wszechdostępni lub darmowy jeżeli korzystasz z ww promocji

    To co piszesz powyĹźej to nieprawda, jeĹźeli chodzi o dzwonienie z
    _komunikatora_. Podałeś ceny w drugą stronę tzn. inicjowane z _GaduAIR_ (z sima).
    Na temat cen z komunikatora/bramki VoIP do GG/GA trochę info znajdziesz tutaj:
    http://testergaduair.blox.pl/2011/02/VoIP-co-to-znac
    zy-Polaczenia-w-sieci-Gadu-Gadu.html

    > Oczywiście jeżeli ktoś będzie do Ciebie dzwonił ze swojego komunikatora GG
    >
    > lub VOIP-a na Twój numer VOIP-a lub Twój numer GG, a Ty będziesz poza
    > zasięgiem sieci internetowej, wtedy on się nie dodzwoni dzwoniąc na numer
    > VOIP-a lub numer GG.

    Nieprawda. Istnieje nieudokumentowana (choć jawna) opcja przekierowania rozmów
    z VoIP na komórkę GA (za co oczywiście płaci odbiorca - 22gr/min). Przeczytaj
    pod linkiem powyĹźej.

    > Bez problemów może się natomiast dodzwonić na numer GaduAir.

    Za 22 gr/min.

    > Jeżeli znajdziejsz się w zasięgu sieci internetowej i ktoś będzie dzwonił
    > na
    > Twój numer VOIP-a lub Twój numer GG (pod warunkiem, że powiążesz z sobą t
    > numery), wtedy zadzwoni Twój telefon komórkowy łącząc rozmowę poprzez Wi-
    > Fi
    > i będziesz mógł normalnie prowadzić rozmowę poprzez aparat telefoniczny.
    > Koszt takiego połączenia pokrywa osoba dzwoniąca zgodnie z cennikiem lub
    > całkowicie za darmo pod warunkiem aktywowania promocji Wszechdostępni.

    Takie ceny obowiązują gdy dzwonisz na nr VoIP GG/nr GG z GaduAIR (z sima).
    Gdy dzwonisz z komunikatora, połączenia na nr VoIP GG/nr GG są bezpłatne.
    Gdy dzwonisz spoza sieci GA/GG, wtedy połączenie z nr VoIP GG kosztuje tyle co
    połączenie ze zwykłym nr stacjonarnym w danej strefie numeracyjnej a na numer
    GG możesz się dodzwonić przez stacjonarny dostępowy (+48) 22 427 77 77.

    Nietutejszy