  • Data: 2009-06-21 16:41:32
    Temat: Re: GPS do Nokii E51
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Odnośnie kontynuowania głównego tematu, to ciągle
    > mam nadzieję, że ktoś poda mi namiar na przegląd
    > (zaawansowanych) możliwości Nokii E51 i listę
    > użytecznych programów na nią takich jak Mobireader.

    my-navia.pl czy jakis taki adres i tam poszukaj bo zaloze sie o wszystko ze juz
    taki watek byl i to nie raz.

    Byle mial on/off a nie tylko uspienie, wiecej klawiszy - do glosnosci sie
    przydaje i mozna bez patrzenia ja zmniejszyc 1 reka, pokrowiec tyle jaki -
    skarpeta nawet starczy. 35.3 juz w ofercie nie ma wiec nie pomoge, wybieralem
    jak Ty z kilku i ten byl najbardziej polecany a co wiecej, jak ktos umie
    grzebac (niezbyt doglebnie) w sofcie to dalo sie zainstalowac program
    urzytkownika pewnego, ktory obslugiwal dodatkowe funkcje pod klawiszami. Moj
    lark odtwarza divx bez dodatkowych steronikow. Tak tylko pisze bo nie wlaczam
    sobie filmow, to jest tylko nawigacja :) Co wiecej - znow jesli ktos nie czuje
    sie slaby w komputerach, mozna wgrac dodatkowe programy nawigacyjne do pamieci
    urzadzenia - 1GB wolne, bez dodatkowej karty, choc to wymagajace troche pracy a
    karta kosztuje 20zl (wiec interesu nie ma) to zawsze mozna zaoszczedzic :)