  • Data: 2009-06-21 19:55:26
    Temat: Re: GPS do Nokii E51
    Od: "Ewa" <n...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję za odpowiedź.

    > Korzystam z E50 (jeszcze mniejszy ekran) wtedy, kiedy
    > faktycznie się zgubię (zawsze przejazd przez Wrocław).
    A jaki odbiornik używasz? Myślę, że skoro współpracuje
    z E50, to z E51 też by działał.

    Przy okazji mam pytanie odnośnie możliwości powiększania
    tego co się wyświetla, w komórce w ogóle i przy GPSie
    w szczególności. Podobno jest jakiś program, który to robi.
    Nie wiem jednak co konkretnie można powiększać.
    Czy ktoś coś takiego używał?

    Pozdrawiam
    Ewa