  • Data: 2009-06-21 15:52:56
    Temat: Re: GPS do Nokii E51
    Od: "Ewa" <n...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na www.euro.com.pl znalazłam 2 modele:
    > Lark FreeBird 35.0 za 249 zł
    > Lark FreeBird 35.6.za 261 zł

    Różnice wg zawartego na w/w stronie opisu są następujące:
    Lark 35.0 Lark25.6
    Odtwarzacz MP3 tak nie
    Odtwarzacz MP4 tak nie
    Funkcje dodatkowe MapaMap
    wbudowany odtwarzanie
    odtwarzacz plików
    wideo WMA i WMV
    Antyodblask brak danych tak
    Wymiary 91x80x17 90x86x19
    Waga 143 g 160 g
    Czas pracy akumul. 3,5 h 2,5 h

    Nie wiadomo z tego jakie formaty są odtwarzane przez odtwarzacze
    MP3 i MP4 oraz co można odtwarzać przy pomocy wbudowanego
    odtwarzacza wideo w modelu 35.0.

    Zdaję sobie sprawę, że temat zboczył i ten news jest off-topic.
    Jednakże ciągle jeszcze pojawiają się odpowiedzi w głównym temacie,
    a ja jeszcze całkowicie nie porzuciłam myśli o zakupie odbiornika
    GPS do komórki.
    Ponadto, skoro już było tutaj kilka newsów off-topic to proszę
    pozwolić tę dyskusję dokończyć. Kontynuacja gdzie indziej nie byłaby
    chyba dobra.

    Pozdrawiam
    Ewa