  • Data: 2009-06-21 19:10:55
    Temat: Re: GPS do Nokii E51
    Od: "Ewa" <n...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    > zdefiniuj jakie sa Twoje potrzeby, a nazwy sprawdzonych programow na pewno sie
    posypia jako odpowiedz na to.
    > Na razie blakasz sie w kolko i niewiadomo o co ci chodzi - no przeciez nie podam Ci
    wszystkim moich programow jakie mam
    > poinstalowane na e51 - bo po prostu mi sie nie chce tego robic.
    > Ale jak powiesz, ze szukasz programu do jakies konkretnej rzeczy - to chetnie Ci
    podpowiem jakiego uzywam (jesli oczywiscie
    > uzywam/uzywalem), a i inne osoby zrobia to samo.
    Bardzo dziękuję za propozycję pomocy. Problem jednak w tym, że na początek
    potrzebuję informacji co w ogóle jest możliwe. Gdy dojdę do "zapotrzebowania"
    na konkretne funkcje to zapytam.
    Wspomniałam, że razem z komórką dostałam książeczkę z opisem. Potem
    znalazłam w Internecie plik .pdf zawierający tę samą treść.
    Przed chwilą ze strony Nokii ściągnęłam opis, który jest szerszy niż poprzedni
    (zawiera 160 stron, a ten poprzedni zawierał 90). Jednak układ jest taki sam
    jak poprzednio, niezbyt wygodny, przynajmniej dla mnie. No ale lepsze to
    niż nic. Przestudiuję go dokładnie, a potem zapytam o to, co jeszcze będzie mi
    potrzebne.

    Pozdrawiam
    Ewa