  • 1. Data: 2010-10-02 23:02:11
    Temat: GPS do AutoMapy ladowany przez Micro USB
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Szukam nawigacji GPS na ktorej mozna zainstalowac AutoMape. I dodatkowo
    zeby miala zlacze Micro USB do ladowania (takie jak w nowych Nokiach np.
    E52 czy Motoroli Milestone). Chodzi oczywiscie by wozic tylko jedna
    ladowarke. Niestety zlacze zasilania w nawigacjach najczesciej jest
    pomijane i trundo znalesc jaki standard maja.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-10-02 23:26:18
    Temat: Re: GPS do AutoMapy ladowany przez Micro USB
    Od: Darek S-ki <d...@g...com>

    On 2 Paź, 23:02, Marcin <n...@n...ru> wrote:
> [...]
    > zeby miala zlacze Micro USB do ladowania (takie jak w nowych Nokiach np.
    > E52 czy Motoroli Milestone). Chodzi oczywiscie by wozic tylko jedna

    Witaj
    chyba powinieneś zakupić uniwersalną ładowarkę 12V zapalniczka - 5 V
    USB i zmieniać kabelki.
    Ja zakupiłem w "sklepie nie dla wszystkich" replikator portów z USB.
    teraz mam 3 gniazda na różne ładowarki (np. navi, CB, gsm) + usb

    --
    pozdrawiam
    Darek S-ki

  • 3. Data: 2010-10-02 23:34:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 02 Oct 2010 23:02:11 +0200, Marcin napisał(a):

> [...]
    > ladowarke. Niestety zlacze zasilania w nawigacjach najczesciej jest
    > pomijane i trundo znalesc jaki standard maja.

    ale diesel czy benzyna?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-10-03 01:24:41
    Od: Rafa <n...@d...com>

    Marcin wrote:

> [...]
    > wozic tylko jedna ladowarke. Niestety zlacze zasilania w nawigacjach
    > najczesciej jest pomijane i trundo znalesc jaki standard maja.

    http://allegro.pl/adapter-do-ladowarki-htc-miniusb-n
    a-microusb-i12574204
    41.html

    po co sobie utrudniac? :]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2010-10-03 10:30:07
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Pozdrawiam,

    W dniu 2010-10-02 23:34, Waldek Godel pisze:

    > ale diesel czy benzyna?

    Moze byc hybryda.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2010-10-03 10:31:21
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-10-03 01:24, ? pisze:

    > po co sobie utrudniac? :]

    Chce sobie ulatwic w ten sposob, ze do wszyskich urzadzen bedzie jedna
    ladowarka :)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 7. Data: 2010-10-03 13:06:56
    Od: Rafa <n...@d...com>

    Marcin wrote:

    > Witam

    > Chce sobie ulatwic w ten sposob, ze do wszyskich urzadzen bedzie
    > jedna ladowarka :)

    No to z taka przejsciowka obsluzysz wszystko z micro i mini usb.
    Chyba, ze chcesz ladowac jeszcze jakies inne komorki z wlasnymi
    zlaczami - wtedy wiecej przejsciowek trzeba. :)

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 8. Data: 2010-10-03 14:28:12
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Marcin" <n...@n...ru> wrote in message
> [...]
    > ladowarke. Niestety zlacze zasilania w nawigacjach najczesciej jest
    > pomijane i trundo znalesc jaki standard maja.

    Poza odpowiedziami, ktore juz padly - przyzwoitsze nawigacje maja zasilanie
    w uchwycie, a nie podlaczane kablem i wtedy wszystko jedno jakie maja zlacze
    USB (jesli chodzi o ladowanie w aucie).

    --
    Axel

  • 9. Data: 2010-10-03 14:54:21
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 3 Oct 2010 14:28:12 +0200, Axel napisał(a):

    > Poza odpowiedziami, ktore juz padly - przyzwoitsze nawigacje maja zasilanie
    > w uchwycie, a nie podlaczane kablem i wtedy wszystko jedno jakie maja zlacze
    > USB (jesli chodzi o ladowanie w aucie).

    A co to znaczy "przyzwoite nawigacje", bo dla mnie to nawigacja ma
    obsługiwac moja ulubiona mapę i to wszystko.
    A uchwyt prąd bierze z chmur czy z powietrza?

  • 10. Data: 2010-10-03 20:27:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 3 Oct 2010 14:54:21 +0200, Błażej wrote:

    >A co to znaczy "przyzwoite nawigacje", bo dla mnie to nawigacja ma
    >obsługiwac moja ulubiona mapę i to wszystko.

    Albo juz masz przyzwoita, albo masz male wymagania :-)

    Potem sie okazuje ze startuje 20 minut, nie dziala w tygodnu 512, albo
    nowa wersja mapy sie juz nie miesci :-)

    J.