  • 11. Data: 2010-10-03 21:40:55
    Temat: Re: GPS do AutoMapy ladowany przez Micro USB
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-10-03 14:28, Axel pisze:

    > Poza odpowiedziami, ktore juz padly - przyzwoitsze nawigacje maja
    > zasilanie w uchwycie, a nie podlaczane kablem i wtedy wszystko jedno
    > jakie maja zlacze USB (jesli chodzi o ladowanie w aucie).

    Nie wiem czy nawgacja ktora uzywalem jest przyzwoita (Navroad). Ale
    kabelek od gniazda zapalniczki mozna podlaczyc albo do uchwytu albo
    bezposrednio do nawigacji. I to jest fajny pomysl tylko zeby jeszcze ten
    kabel mial na jednym koncu Micro USB a nie to co ma to bym kupowal
    jeszcze dzis ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2010-10-04 11:27:54
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Błażej" <z...@i...pl> wrote in message

    > A co to znaczy "przyzwoite nawigacje", bo dla mnie to nawigacja ma
    > obsługiwac moja ulubiona mapę i to wszystko.

    No to masz male wymagania. Dla mnie szybkie wlozenie i wyjecie nawigacji
    jedna reka to duza wygoda.

    > A uchwyt prąd bierze z chmur czy z powietrza?

    Uchwyt jest podlaczony na stale do gniazdka i go nie ruszasz. Wiec co kogo
    obchodzi, jaka ma wtyczke?

    --
    Axel

  • 13. Data: 2010-10-04 11:30:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 4 Oct 2010 11:27:54 +0200, Axel napisał(a):

> [...]
    > jedna reka to duza wygoda.

    > Uchwyt jest podlaczony na stale do gniazdka i go nie ruszasz. Wiec co kogo

    przyzwoite nawigacje są zabudowane w samochodzie i nie trzeba ich nigdzie
    zabierać, odpinać, podpinać itp.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 14. Data: 2010-10-04 11:37:21
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Marcin" <n...@n...ru> wrote in message

    > Nie wiem czy nawgacja ktora uzywalem jest przyzwoita (Navroad).

    Tez wlasnie takiej uzywam.

    > Ale kabelek od gniazda zapalniczki mozna podlaczyc albo do uchwytu albo
    > bezposrednio do nawigacji.

    Dokladniej to sa to dwa rozne kabelki.

    > I to jest fajny pomysl tylko zeby jeszcze ten kabel mial na jednym koncu
    > Micro USB a nie to co ma to bym kupowal jeszcze dzis ;)

    Jedno masz gniazdko zapalniczki w aucie? To nie latwiej kupic rozgaleziacz?

    --
    Axel

  • 15. Data: 2010-10-04 18:50:34
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-10-04 11:37, Axel pisze:

    > Dokladniej to sa to dwa rozne kabelki.

    U mojej jest jeden. Pasuje do obydwu gniazdek (w uchwycie i w samej
    nawigacji). W obydwu dziala (sprawdzone).

    > Jedno masz gniazdko zapalniczki w aucie? To nie latwiej kupic rozgaleziacz?

    Chyba tak trzeba bedzie zrobic.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 16. Data: 2010-10-04 18:57:49
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-10-04 11:27, Axel pisze:

    > Uchwyt jest podlaczony na stale do gniazdka i go nie ruszasz. Wiec co kogo
    > obchodzi, jaka ma wtyczke?

    Ale jedziesz sobie samochodem i nagle (jakies dlugie nieoczekiwane
    rozmowy) potrzeba doladowac telefon. Albo wozisz ze soba zawsze
    ladowarke samochodowa do telefonu albo wypinasz kabel od nawigacji i
    podlaczasz do telefonu. Moze bys sytuacja odwrotna, chec doladowania
    nawigacji w domu zeby zabrac ja na wycieczke bez 4 kolek.
    Skoro wreszcie telefony ronzych firm moge ladowac jedna ladowarka,
    sluchawke Bluetooth jeszcze innej tez to bym chcial moc zasilic tez
    nawigacje tym samym kablem.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 17. Data: 2010-10-04 22:01:17
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

> [...]
    > samochodowa do telefonu albo wypinasz kabel od nawigacji i podlaczasz do

    W samochodzie mam ladowarke do telefonu. Scisle rzecz ujmujac mam ladowarke
    z duzym gniazdem USB i 2 standardowe przewody duze USB/mini USB, a drugi
    USB/micro USB. Duzo miejsca taki zestaw nie zajmuje, a moge nim zasilac
    GPS-y (swoj, zony i modul BT), 2 swoje telefony, telefon zony, ladowarke
    akumulatorkow AA/AAA, odtwarzacz mp3 i pewnie jeszcze kilka urzadzen,
    ktorych nie uzywam ;-)

    > Moze bys sytuacja odwrotna, chec doladowania nawigacji w domu zeby zabrac
    > ja na wycieczke bez 4 kolek.

    Wtedy za pomoca netbooka i w/w dwoch kabelkow laduje co chce, a jak nie chce
    odpalac netbooka - biore mala sieciowa ladowarke z gniazdem USB, do ktorej
    podlaczam ktorys z kabelkow.

    > Skoro wreszcie telefony ronzych firm moge ladowac jedna ladowarka,
    > sluchawke Bluetooth jeszcze innej tez to bym chcial moc zasilic tez
    > nawigacje tym samym kablem.

    Wiesz - do niedawna malo ktory telefon mial takie same ladowarki. Ale na
    pewno sie doczekasz ;-P

    --
    Axel

  • 18. Data: 2010-10-04 22:03:09
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > przyzwoite nawigacje są zabudowane w samochodzie i nie trzeba ich nigdzie
    > zabierać, odpinać, podpinać itp.

    I zeby zaplanowac trase wieczor spedzasz w samochodzie.

    --
    Axel

  • 19. Data: 2010-10-04 22:12:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 4 Oct 2010 22:03:09 +0200, Axel napisał(a):

    > I zeby zaplanowac trase wieczor spedzasz w samochodzie.

    A w czym widzisz różnicę między tomtomem zabudowanym a tomtomem zabieranym?
    W czym widzisz róznicę między zabraniem urządzenia a zabraniem karty SD?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 20. Data: 2010-10-04 22:16:48
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    > U mojej jest jeden. Pasuje do obydwu gniazdek (w uchwycie i w samej
    > nawigacji). W obydwu dziala (sprawdzone).

    No widzisz - to juz jest jakis postep - ja mam w podstawce okragle gniazdo
    typowe dla zasilania.

    > Chyba tak trzeba bedzie zrobic.

    Ja juz doszedlem do tego, ze mam dwa rozgaleziacze (w obu gniazdach -
    brakuje mi jeszcze jednego w bagazniku). Co prawda przed wakacjami pozbylem
    sie jednej wtyczki montujac na stale CB, ale dalej w dlugiej wakacyjnej
    trasie miewalem zapiete 4 urzadzenia do tych rozgaleziaczy: GPS, telefon (co
    najmniej jeden), ladowarke aku i chlodziarke samochodowa. A zapomnialem
    wziac przetwornicy, bo jeszcze by cos bylo podpiete ;-)
    Bardzo bylem nieszczesliwy w zeszle wakacje, bo w wynajetym aucie bylo tylko
    jedno gniazdo zapalniczki i jak chcialem podladowac aku do aparatu, albo
    telefon - musialem odpinac nawigacje. Ale ladowarka z zestawem kabelkow sie
    sprawdzila :-)

    --
    Axel