  • 1. Data: 2010-10-03 09:05:29
    Temat: Astra F szarpie przy przyspieszaniu
    Od: macko <k...@i...pl>

    Witam,

    od dawna mam problem ze swoją Astrą F 1.7 (X17DTL). Samochód szarpie
    przy zmianie biegów szczególnie z 2 na 3 jedzie wtedy jakby chciała a
    nie mogła. Objaw ten występuje również przy podjeździe pod górę ale
    tylko na 5 biegu i prędkości 80-90. Bujanie-szarpanie nie ustępuje
    dopóki nie odejmie się gazu. Wymieniłem komplet poduszek pod skrzynią
    i silnikiem ale to nic nie pomogło. Zastanawiam się czy to czasami nie
    jest wina pompy wtryskowej lub turbiny (która nigdy nie była
    regenerowana a przebieg ponad 300kkm). Może macie jeszcze jakieś
    pomysły?

    pzdr.
    macko

  • 2. Data: 2010-10-04 14:30:24
    Temat: Re: Astra F szarpie przy przyspieszaniu
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-03, macko <k...@i...pl> wrote:

> [...]
    > jest wina pompy wtryskowej lub turbiny (która nigdy nie była
    > regenerowana a przebieg ponad 300kkm). Może macie jeszcze jakieś

    80km/h pod górę na piątce? Ty weź zredukuj bieg i przestanie Ci szarpać.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 3. Data: 2010-10-04 14:41:06
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "macko" <k...@i...pl> wrote in message
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > nie mogła. Objaw ten występuje również przy podjeździe pod górę ale
    > tylko na 5 biegu i prędkości 80-90. Bujanie-szarpanie nie ustępuje

    Na 5 biegu w takim malym silniczku? Jakie tam masz obroty, 1500? To nie
    diesel..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-10-04 15:43:23
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-10-04 14:41, kamil pisze:

    > Na 5 biegu w takim malym silniczku? Jakie tam masz obroty, 1500? To nie
    > diesel..
    To jest diesel.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 5. Data: 2010-10-04 15:49:23
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "BartekK" <s...@N...org> wrote in message

    > To jest diesel.

    Widac obroty dla diesla tez za male, skoro pod gorke szarpie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-10-04 23:33:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-04, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Na 5 biegu w takim malym silniczku? Jakie tam masz obroty, 1500? To nie
    > diesel..

    To jest diesel ;-) Ale masz rację: za małe obroty.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 7. Data: 2010-10-05 14:42:16
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > To jest diesel ;-) Ale masz rację: za małe obroty.

    Ano wpadka, myslalem o zupelnie innym silniku. :)

    Pozdrawiam
    Kamil