  • 1. Data: 2010-10-02 15:15:01
    Temat: szukam auta
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Szukam dużej terenówki benzyna + gaz w automacie.
    W grę wchodzi Dodge Journey, Suzuki Grand Vitara itp...
    Chodzi mi o auto wysoko zawieszone bo są drogi wiejskie.
    Co mi grupa podpowie ? Dizle odpadają ze względu na filt DPF/FAP.
    I proszę o opinie użytkowników. Może ma ktoś coś sensownego do sprzedania ?

  • 2. Data: 2010-10-02 15:20:05
    Temat: Re: szukam auta
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam dużej terenówki benzyna + gaz w automacie.

    Chodzi o resoraka włożonego do pralki?
    Czy do wypiekacza do chleba?

  • 3. Data: 2010-10-02 15:26:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 2 Oct 2010 15:15:01 +0200, atman napisał(a):

    > Szukam dużej terenówki benzyna + gaz w automacie.
    > W grę wchodzi Dodge Journey, Suzuki Grand Vitara itp...

    W takim automacie?
    http://42.pl/u/2tcN
    to nie powinno być specjalnie skomplikowane. A jak wysoko powiesić, to
    powiesz później operatorowi dźwigu i po krzyku.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-10-02 15:39:44
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i87bi3$i3m$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Chodzi o resoraka włożonego do pralki?
    > Czy do wypiekacza do chleba?

    o co Ci chodzi ?

  • 5. Data: 2010-10-02 15:56:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-02 15:39, atman pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i87bi3$i3m$...@n...onet.pl...

    > o co Ci chodzi ?

    O to że na tej grupie wszelkie udziwnienia słowne w stylu:
    "w dizlu", " w benzynie", "w gazie", "w automacie", "w kombi" itd są
    tępione w zarodku. Więc nie staraj się być cool i trendy lecz zapytaj
    normalnie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 6. Data: 2010-10-02 16:06:50
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > "w dizlu", " w benzynie", "w gazie", "w automacie", "w kombi" itd są
    > tępione w zarodku. Więc nie staraj się być cool i trendy lecz zapytaj

    Szukam auta i porady a nie spelnodru.
    Kto chce sądzę że zrozumie.
    A według Ciebie jak miałby wyglądać post z moim pytaniem ?
    Napisz wzorcowego posta.

  • 7. Data: 2010-10-02 16:49:14
    Od: DoQ <p...@g...com>

    atman pisze:
> [...]
    > Co mi grupa podpowie ? Dizle odpadają ze względu na filt DPF/FAP.
    > I proszę o opinie użytkowników. Może ma ktoś coś sensownego do sprzedania ?

    Z nowej Grand Vitary 2.4 powinienes byc zadowolony. 2.0 jest ciut za
    slaba, z kolei 1,9 diesel to dCi z DPF od renault ktory robi nieco
    problemow.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 8. Data: 2010-10-02 16:55:41
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2010-10-02 16:06, atman pisze:

> [...]
    >
    > Szukam auta i porady a nie spelnodru.
    > Kto chce sądzę że zrozumie.
    > A według Ciebie jak miałby wyglądać post z moim pytaniem ?
    Proszę bardzo:
    =========
    Witam
    Szukam dużej terenówki: benzyna + gaz z ASB*.
    W grę wchodzi Dodge Journey, Suzuki Grand Vitara itp...
    Chodzi mi o auto wysoko zawieszone bo są drogi wiejskie.
    Co mi grupa podpowie ?
    Diesle odpadają ze względu na filtr DPF/FAP.
    I proszę o opinie użytkowników. Może ma ktoś coś sensownego do sprzedania ?

    atman
    ===========
    *automatyczną skrzynią biegów - oczywiście można użyć "z automatem" -
    ale masakrowanie języka ojczystego (jak Kazio klepiący bezwypadkowego
    Golfa w stodole) razi czytelników.
    Określenia "w automacie" "w polaku" pasują właśnie do takiego Kazia...

    pozdrawiam
    --
    Wojciech Smagowicz

  • 9. Data: 2010-10-02 17:05:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i87edf$27j1$1@news.mm.pl atman <r...@w...pl> pisze:

    > Szukam auta i porady a nie spelnodru.
    > Kto chce sądzę że zrozumie.
    Nie martw się. Poprawne używanie ojczystego języka "spelnodru" ci na pewno
    nie przyniesie. To jedynie dowód posiadania elementarnego wykształcenia, a
    więc normalności.
    Natomiast bulwarowy bełkot należy tępić, dlatego słusznie dostałeś po
    uszach.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2010-10-02 17:43:32
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-02 15:39, atman pisze:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i87bi3$i3m$...@n...onet.pl...

    > o co Ci chodzi ?

    nie przejmuj się, Cavallino jest polonistą ze specjalizacją
    przypindalanie się, tacy już tak maja, on naprawdę sądzi, że ty szukasz
    resoraka w pralce, ale to już pozostawiam jego inteligencji :)