  • 41. Data: 2010-10-08 12:46:15
    Temat: Re: GPS do AutoMapy ladowany przez Micro USB
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:i8mhk5$ei9$1@news.onet.pl...

    > Mieszczę się w podobnym czasie :),

    Jedna reka w dwie sekundy? Nie uwierze, dopoki nie zobacze ;-P

    > plus (jak już pisał kamil) w niewiele większym przekładam navi do innego
    > samochodu :)

    A ja tez mu odpisalem pytaniem - po co...
    Gdybym mial jedna nawigacje na dwa samochody (zona ma swoja), to kupilbym
    drugi uchwyt i byloby duzo wygodniej.

    > No ale ja mam stosunkowo stary model TT - GO 920, nowsze GO mają już
    > ładowanie w uchwycie.

    No, czyli tez doszli do wniosku, ze to wygodniejsze.

    --
    Axel

  • 42. Data: 2010-10-08 14:20:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-08 12:46, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Jedna reka w dwie sekundy? Nie uwierze, dopoki nie zobacze ;-P

    OK - 4 sekundy :) - da się żyć i poświęcić te 2 sekundy więcej dla
    posiadania lepszej navi :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 43. Data: 2010-10-08 15:10:36

    Fri, 08 Oct 2010 14:20:32 +0200, w <i8n2aa$s49$1@news.onet.pl>, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> napisał(-a):

    > OK - 4 sekundy :) - da się żyć i poświęcić te 2 sekundy więcej dla
    > posiadania lepszej navi :)

    Lepszej, tzn. chodzi o przaśny program czy zdezaktualizowaną mapę? :)