  • 1. Data: 2010-10-02 20:45:27
    Temat: myjnia ekologiczna
    Od: "Ra" <t...@p...onet.pl>

    W archiwum dla tych co mieszkają na bródnie w dc proponowana jest np myjnia robo
    wash. Byłem, praca sprawna i profesjonalna ale potem przy wjeździe do garażu
    opuściłem szybę i woda, której nie było widać, zapaskudziła bok auta i rozmazawała
    się po samej szybie. Trochę się rozczarowałem boi cena za mycie
    auta+alufeflgi+najtańszy wosk to 70zł. Poprzednie auto myłem w automatycznej za
    10zł więc teraz oczekiwałem chyba jakiegoś cudu
    Teraz widzę myjnię ekologiczną w carefurze, cena to 37 ponoć z alufelgami
    Ktoś może był i korzystał i czy nie matowi to lakieru po latach ? Z tego co widzę
    to do mycia jest używana para

  • 2. Data: 2010-10-04 18:55:05
    Temat: Re: myjnia ekologiczna
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Ra wrote:
> [...]
    garażu
    > opuściłem szybę i woda, której nie było widać

    Na dachu leżała?

    >, zapaskudziła bok auta i rozmazawała
    > się po samej szybie.

    Nie wygrzali auta w piecu i uszczelki szyb były mokre po myciu?
    Cud.

    > Trochę się rozczarowałem bo

    Bo po deszczu szyby masz suche, gdy otwierasz i zamykasz okno?

    --
    Bydlę