    From: Przemek O <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.comp.programming
    Subject: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Date: Mon, 19 Dec 2011 18:34:24 +0100

    W dniu 2011-12-19 17:28, andromeda pisze:

    > Skoro "Szyk" uważasz że systemy Microsoftu są lepsze i stabilniejsze to
    > miej sobie takie zdanie -Twoja sprawa. Mam na ten temat odmienne poglądy.
    > Z konieczności używam również systemów "płatnych" i "zamkniętych" więc
    > mam porównanie.

    Tylko że Twoje przekonanie jest tyle samo warte co i "Szyka". Wynika to
    z tego, że nie da się określić który jest "lepszy" bo każdy ma inne
    kryteria owej "lepszości". Dla mnie Windows jest lepszy, bo na nim
    zarabiam, ale nie twierdzę przy tym że inne systemy są gorsze, tylko że
    nie spełniają moich wymagań.

    Niemniej tak długo jak będą ludzie (fanatycy) przekonani o swojej
    nieomylności w poglądach i będą się starali narzucać innym swoje
    przekonania, tak długo będą tego typu "problemy".

    pozdrawiam,
    Przemek O.