  • Data: 2011-12-19 23:39:43
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, może robić różnicę, tak samo jak mnie robi różnicę brak wielu
    > funkcjonalności linuksowych w Windowsie.

    np?

    powloka jest, kompilator tez jest.

    > kamerki, drukarki, skanera, touchpada,

    alez oczywiscie. canony sa super uzywalne pod linuksem: tak samo jak
    wszelkie urzadzenia wielofunkcyjne.
    ah, oczywiscie: linux nauczyl sie juz obslugiwac dzwiek przestrzenny
    na sluchawkach na kartach creativa, prawda?

    > może wystarczy tylko zakupy
    > wykonywać świadomie a nie według ostatniej reklamy typu "nie dla idiotów".
    > Linux niestety na początku jest trochę bardziej wymagający.

    raczej chciales powiedziec: na nowszy sprzet popatrz sobie przez
    szybke, co najwyzej googlaj za rozwiazaniami ktore moga dzialac