  • Data: 2011-12-20 07:59:38
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: rePeter <n...@s...no> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 19 Dec 2011 15:39:43 -0800 (PST)
    Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> napisał(a):

    > np?
    >
    > powloka jest, kompilator tez jest.

    W commodorkach też były.
    Jestem zmuszony do korzystania z tej "powłoki" więc żeby się od razu nie
    chlastać instaluję wpierw zestaw narzędzi GNU i da się żyć, choć raczej
    podle.
    Napisać, że przecież jest powłoka w Windows, to mniej więcej tak jak
    napisać, że jest obsługa wszelkich urzadzeń wielofunkcyjnych w Linuksie.

    > alez oczywiscie. canony sa super uzywalne pod linuksem: tak samo jak
    > wszelkie urzadzenia wielofunkcyjne.
    > ah, oczywiscie: linux nauczyl sie juz obslugiwac dzwiek przestrzenny
    > na sluchawkach na kartach creativa, prawda?

    Rozumiem, że próbowałeś i się nie udało, współczuję.
    Właśnie używam całkiem świeżego canona, sterowniki są na stronie
    Canon, zresztą w jakimś pakiecie linuksowym również.

    Mam pytanie do oponentów, czy na grupy windowsowe też przychodzą fanatycy
    innych systemów aby udowadniać, że Windows jest do dupy, ponieważ coś tam
    ma inaczej niż w innych systemach?
    Przy okazji polecam Ci grupę użytkowników Amigi, oni to dopiero mają system
    nieprzystający do Windows. Uprzedzam, że dla Amigi nadal tworzony i
    rozwijany jest system i wychodzi nowy sprzęt.

    --
    Piotr Grzegorzyca pozdrawia
    http://komputerowe.zakamarki.net