  • Data: 2011-12-19 20:38:40
    Temat: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 19 grudnia 2011 20:53 wielka mądrość na czytelników
    pl.comp.os.linux spłynęła, gdy tako rzekł(a) xan:

    > A ty do swojej obiektywnej oceny wybrałeś może Ubuntu które co 6 miechów
    > ma premiere z prawie najnowszym softem w duzej mierze pobranej z gałęzi
    > "test" debiana.

    Nie chce mi się szukać informacji na ten temat, ale z tego co pamiętam, nowe
    wydania Ubuntu są forkiem gałęzi unstable Debiana. Choć nie wykluczam, że
    coś mogło się w tej sprawie zmienić ostatnimi czasy.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski