    From: Szyk <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.linux,pl.comp.programming
    Subject: Re: GNU Linux nie jest stabilnym systemem - prawdziwy dowód
    Date: Sun, 18 Dec 2011 20:59:58 +0100

    W dniu 2011-12-18 18:08, Bartosz Feński aka fEnIo pisze:

    > [...]
    >
    > Jeszcze jakbyś raczył odpowiadać na riposty pojawiające się w Twoim wątku
    > to może bym Cię potraktował poważnie, a tak to niestety jesteś zwykłym
    > trollem.

    W dwóch ruchach udowodnię ci że nie jestem trolem tylko sam nim jesteś
    (nie potrzebuję nawet 3 ruchów jakie proponują rzucający takie wyzwania
    jak twoje).

    [pierwszy ruch]
    Po pierwsze, przedstawiłem logiczną analizę problemu systemu GNU Linux,
    której poprawność można przeprowadzić w drodze dowodu "wszystko
    potwierdza, nic nie zaprzecza" - punkty wyjściowe tego dowodu to fakty
    zmian API, ABI i wyjściu programów konsolowych w systemach GNU Linux,
    oraz (z drugiej strony) trwałość interfejsów systemów dostarczanych
    przez Microsoft i IBM.

    Jak jesteś kimś więcej niż cfaniakiem z miodem w uszach obal ten mój tok
    rozumowania przedstawiając jakiś przykład jaki przeczy logice wywodu
    wiadomości otwierającej ten wątek.

    [drugi ruch]
    W tej twojej wiadomości którą tu cytuję ogromnie się żeś wysilił
    intelektualnie nażekając, że "nie raczę odpowiadać na ripsty", tylko
    że... nie pojawiły się żadne kontrargumenty, poza uwagą Marcina Kocura,
    że są komercyjne distra GNU Linuxa ze wsparciem 5 letnim.