  • Data: 2009-03-17 22:05:42
    Temat: Re: GIMP i problem z obróbkązdjęć.
    Od: "JD" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@l...localdoma
    in...
    > W poście <49c00270$0$29444$f69f905@mamut2.aster.pl>,
    > JD nabazgrał:

    > A co tu do opanowywania? Internet taka okrągła ikonka, email taka
    > koperta, pliki i foldery otwierać dwukrotnym kliknięciem. Gdzie
    > jest ten straszny problem? (Serio pytam, bo chcę znać poglądy
    > na tą sprawę.)

    Ale na tym się używanie komputera nie kończy.
    A co z programami typowo windowsowymi jak choćby MSoffice.
    Może używa kompa do czegoś jedzcze?
    Wiem jest OOffice, ale uwierz, dla nie komputerowca,
    który się przyzwyczaił do MS, to upierdliwy program.
    Wiem coś, bo musiałem konwertować duże doc'e.

    Linuxa śledzę od ok 1996r
    ok 2000 zacząłem używać RedHata,.
    Dopiero od Mandrivy 10 zdecydowałem o zaprzestaniu windows
    i przejsciu w domu na linux, bo wydała mi się wystarczająco funkcjonalna.
    I wszystko było "dobrze" (lubie grzebać w systemie) do M2008.1,
    do momentu zmiany sprzętu (padł zasilacz i popalił to i owo).

    Nowy system Mandriwy nie poinformował mnie,
    że stracę wszystkie maile jak zainstaluję system dotychczasowym sposobem,
    OK straciłem, ale system się "rozlazł" po jakimś czasie w tak dziwny sposób,
    że nie dałem rady go naprawić (moje posty na alt.pl.comp.os.linux.mandrake)
    Poszedłem do sklepu i kupiłem vistę, i mam komputer do internetu,
    oglądania zdjęć, filmów i co tam się w domu robi (obrabia rawy?)
    a nie do ciągłego przeglądania internetu,
    i szukania informacji "co zrobić aby w linuxie działało".

    Sorki, że nie polecam linuxa zwykłemu zjadaczowi chleba,
    lubię ten system, kibicuję mu i byłem o mały krok od tego,
    aby namówić swego szefa do zainstalowania L zamiast MS,
    ale prosta zmiana z 2008.1 na 2009 okazała się katastrofą.
    Dobrze, że małą bo tylko w moim domu.

    Linux jest OK, ale za bardzo goni za MS
    i zaczynają wplątywać błędy do aktualizacji.

    A jak wspomnisz, że Mandriva to nie jedyny linux,
    to tylko potwierdzi moje "broń Boże".

    --
    Pozrawiam
    JD