  • Data: 2009-03-18 06:27:49
    Temat: Re: GIMP i problem z obróbkązdjęć.
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Mar 2009 23:05:42 +0100, "JD" <j...@g...com> wrote:

    >A co z programami typowo windowsowymi jak choćby MSoffice.
    >Może używa kompa do czegoś jedzcze?
    >Wiem jest OOffice, ale uwierz, dla nie komputerowca,
    >który się przyzwyczaił do MS, to upierdliwy program.
    >Wiem coś, bo musiałem konwertować duże doc'e.

    OO, to dla mnie największa porażka całego ruchu OS. Wiązałem z nim
    duże nadzieje, ale w praniu, to OO okazuje się realnie nieużyteczny,
    szczególnie wordprocessor. I świadomie pomijam jego nie największą
    szybkość i inne międzymordzie - gdyby tylko to było jego problemem, to
    było by małe piwo. Ja zrezygnowałem z tego cudaka ze dwa lata temu,
    jak szanowny wordprocessor nie umiał otworzyć własnych plików - ja
    wiem, że być może dla autorów ręczne grzebanie w plikach to codzienna
    praca, ale dla ZU to już chyba nie.

    OO jest chyba tak popularny dlatego, że nie ma innej alternatywy. I
    mówię to z ciężkim sercem, bo na Offica przeszedłem dopiero ze cztery
    lata temu - Lotus wróóóóóóóóóóóóóóć.

    PS. Przy OO Gimp to super dopracowany program.
    PS2. Wszystko IHMO, oczywiście.
    --
    Grzegorz Krukowski