  • Data: 2009-03-17 21:21:13
    Temat: Re: GIMP i problem z obróbkązdjęć.
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <s...@l...localdomain> l...@l...localdomain
    napisał(a):

    > A co tu do opanowywania? Internet taka okrągła ikonka, email taka
    > koperta, pliki i foldery otwierać dwukrotnym kliknięciem. Gdzie
    > jest ten straszny problem? (Serio pytam, bo chcę znać poglądy
    > na tą sprawę.)

    A choćby np. upgrade do nowszej wersji - nie zawsze jest to bułka z masłem
    i czasem żeby wszystko działało trzeba rzeźbić. U mnie w łubudubu 6.10 po
    dwóch aktualizacjach przestał działać serwer ftp (bo tak), skończyło się
    na zamianie na inny, a potem już było coraz gorzej. A to gdesklets się
    zje^H^Hepsuło, a to 3D przestało działać, a to coś z dźwiękiem, a to
    znów z kodekami...
    6.10 było świetne, muszę przyznać, ale im później tym gorzej, niestety.
    Korzystając z "okazji" postanowiłem dać szansę innym dystrybucjom.
    Niestety, wszędzie napotykałem jakieś problemy: z grafiką (ATI my ass,
    Canadians), z zabootowaniem z płytki instalacyjnej w ogóle czy problemy
    z grubem.
    Na razie odpuściłem i przeprosiłem się ze starym, dobrym XP.

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy