  • 21. Data: 2011-06-13 22:36:53
    Temat: Re: GDDKiA odstąpiła od umowy z Covec
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2011 22:18:38 +0200, venioo wrote:

    >Podwykonawcy powiedzieli podobno, że chętnie będą dalej realizowali tą
    >inwestycję, więc czy Covec czy nie, prace raczej będą trwały, zmieni się
    >najwyżej "kierownictwo"

    problem w tym ze kierownictwo musi byc, a to zajmie troche czasu.
    No chyba ze gdaka przejmie role kierownictwa, ale to i tak bedzie
    trzeba jakos z wykonawcami sie dogadac, a najlepiej w trybie
    przetargu.

    Za to ciekawi mnie - rzekomo oferta Covec byla dwa razy nizsza niz
    kosztorys GD, a potem i tak podwykonawcy robili .. Covec doplacal do
    interesu, udalo im sie w kryzys wstrzelic, czy do tej pory generalny
    wykonawca dorzucal 100% marzy ?

    Prezydentowi wroclawia udalo sie zmienic wykonawce stadionu bez
    przetargu, ale bylo o tyle dobrze ze cena sie mneij wiecej zgadzala.

    J.

  • 22. Data: 2011-06-13 22:43:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Jun 2011 21:41:19 +0200, newsy wrote:

    >LOL -wszystkie media o tym trąbią a ty twierdzisz że to sensacja i
    >informacja wyssana z palca

    Znajac nasze media - moze byc dowolnie przeklamana.

    A w sumie .. oni od siebie przepisuja, ciekawe czy udaloby sie puscic
    taka plotke ..

    J.

  • 23. Data: 2011-06-13 22:45:29
    Temat: Re: GDDKiA odst?pi?a od umowy z Covec
    Od: kauzyperda <n...@n...com>

    W dniu 2011-06-13 21:54, megrims pisze:
    > Prawo zamówień publicznych wyklucza z postępowania wykonawców,
    > którzy nie wykonali należycie wcześniej dostaw w ciągu 3 lat.

    Musi byc wyrok sadu. A zamawiajacy bardzo czesto nie ida da sadow, bo
    ich roszczenia zaspokajaja kary umowne. No i kolo sie zamyka -
    nierzetelny wykonawca ma czysta karte i wykluczeniu z postepowania nie
    podlega...

    ps. moze latem sie kiedys umowimy bo na razie gdzies to wszystko ucieklo ;-)

    --
    pozdr
    luck

  • 24. Data: 2011-06-13 23:58:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > To by było rewelacyjne ;) Poza tym stawiam piwo, że kto by tego nie
    > budował to i tak nie zdaży na to cholerne Euro 2012 ;/

    Bez jaj, piach utwardzić i dywanik na nim położyć - na to 12 miesięcy nie
    wystarczy?

  • 25. Data: 2011-06-13 23:59:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Prawo zamówień publicznych wyklucza z postępowania wykonawców,
    > którzy nie wykonali należycie wcześniej dostaw w ciągu 3 lat.

    HINT: Alpine Bau.
    To niewykonanie musi stwierdzić chyba sąd, a nie zamawiający.

  • 26. Data: 2011-06-14 00:00:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Covec pewnie nie będzie w stanie zapłacic jednej kary, a ty chcesz im
    > dawac następny kontrakt?

    Ja?
    Ja tylko podaję przykłady z przeszłości.

  • 27. Data: 2011-06-14 00:01:48
    Temat: Re: GDDKiA odstšpiła od umowy z Covec
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > kosztorys GD, a potem i tak podwykonawcy robili .. Covec doplacal do
    > interesu, udalo im sie w kryzys wstrzelic, czy do tej pory generalny

    Pewnie wszystkiego po trochu.

  • 28. Data: 2011-06-14 01:25:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-13 22:36, J.F. pisze:

> [...]
    > kosztorys GD, a potem i tak podwykonawcy robili .. Covec doplacal do
    > interesu, udalo im sie w kryzys wstrzelic, czy do tej pory generalny

    A jak oni płacili Covecowi?
    Wszystko z góry czy transzami?
    Jak transzami, to jaki % pieniędzy wypłacono i jaki % pracy wykonano?

    Bo może być tak, że cały biznes był tak policzony że w połowie roboty
    kasa się skończy.
    I może już wtedy w planie Covecu były pertraktacje że teraz się
    zaproponuje, że jak dostaną drugie tyle kasy, to dokończą budowę (a w
    praktyce pewnie zrobią połowę brakującej połowy i wrócą do punktu
    pierwszego).

  • 29. Data: 2011-06-14 01:33:52
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    newsy wrote:

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:4df65c8d$0$2456$65785112@news.neostrada.pl...

    > Podobno zamówienie z wolnej ręki jest dosyc ryzykowne, więc nie wiem
    > czy wchodzi w grę

    Przy tak rozdmuchanym medialnie projekcie? Najbezpieczniejsze i
    najlepsze rozwiązanie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 30. Data: 2011-06-14 01:40:54
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

> [...]
    > wiadomości news:4df65b42$0$2492

    > Bez jaj, piach utwardzić i dywanik na nim położyć - na to 12 miesięcy

    Mój teść przyglądał się budowie nowej drogi szybkiego ruchu. Jest już
    emerytem, ale na budowlance to się zna.

    Twierdzi że dywanik położyli na 30 centymetrowej warstwie piachu -
    niezagęszczonego. Pod piachem jest tylko glina. W dodatku droga idzie
    na nasypie z tej gliny (taki grunt dookoła).

    Droga JUŻ się rozłazi - a jeszcze nie została oddana do użytku!
    Zniszczyły ja deszcze i sprzęt budowy.

    --
    Pozdro
    Massai