  • 11. Data: 2011-06-13 21:26:13
    Temat: Re: GDDKiA odstąpiła od umowy z Covec
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    news:it5oca$lcs$1@mx1.internetia.pl...
    > 2. bawisz się w jakieś sensacyjne doniesienia bez podania źródła swych
    > rewelacji.

    Jeżeli dla ciebie komunikat na stronie GDDKiA jest jakimś sensacyjnym
    doniesieniem to masz rację, nie pisz nic więcej

    > Resztą pomijam. Poczytaj trochę, a w pierwszej kolejności podaj link
    > do informacji o zerwaniu umowy z COVEC itd.

    Ty też poczytaj trochę

  • 12. Data: 2011-06-13 21:34:13
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-13 21:26, newsy pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    > Jeżeli dla ciebie komunikat na stronie GDDKiA jest jakimś sensacyjnym
    > doniesieniem to masz rację, nie pisz nic więcej

    LOL - a gdzie niby napisałeś (i podałeś źródło), że był komunikat na
    stronie GDDKiA?

    > Ty też poczytaj trochę

    Musisz się trochę nauczyć - póki co lekcji nie odrobiłeś, co zresztą
    było widać po Twoim pytaniu...

  • 13. Data: 2011-06-13 21:38:29
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-13 20:47, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    > wiadomości news:it5me7$cdl$1@mx1.internetia.pl...
    >
    > Biorąc pod uwagę tempo pracy Covec, to ta decyzja zwiększa szanse.
    > Nie zdziwię się, gdy ew. ponowny przetarg wygra zresztą Covec.

    Tusk na początku roku nie powiedział, że nie będą płacić
    dotacji projektów unijnych do 15 lipca. Ci, którzy teraz
    realizują projekty z UE mają przejebane. Jest wiele firm
    budowlanych, które nie mają z czego płacić pensji ludziom,
    bo urzędy marszałkowskie nie płacą.

    Na początku lipca Euro pójdzie lekko w górę i wtedy nasz
    kochany rząd weźmie z banku w Londynie parę mld. euro
    i je opierdolą.

    Czyli nagle będzie dużo kasy na rynku, wszyscy zachwyceni
    wybory PO wygrane.

    COVEC'owi po prostu nie płacą, ale chinoli nikt nie lubi
    i wszyscy się boją ich ekspansji, więc na to to jest
    blokada informacyjna i o tym się nie mówi ni chuja.

    IMO tak to wygląda.

  • 14. Data: 2011-06-13 21:41:19
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    > LOL - a gdzie niby napisałeś (i podałeś źródło), że był komunikat na
    > stronie GDDKiA?

    LOL -wszystkie media o tym trąbią a ty twierdzisz że to sensacja i
    informacja wyssana z palca

    > Musisz się trochę nauczyć - póki co lekcji nie odrobiłeś, co zresztą
    > było widać po Twoim pytaniu...

    Przeraszam panie wszechwiedzący.

    PS. Trochę dziwne, że nie odpowiadasz merytorycznie na pytanie bo jestem
    "jakimś anonimem" a żeby pogadac o dupie maryni to anomimem już nie jestem
    :-)

  • 15. Data: 2011-06-13 21:46:26
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "newsy" <s...@W...pl> napisał w
    wiadomości

    > Został rok czasu, odejdzie zima, co najmniej 3-4 miesiące. Ciekawe ile
    > czasu zajmnie nowy przetarg. Widziałem teren budowy z bliska. Nie znam się
    > na budowie autostrad ale nie wygląda to za ciekawie.

    Według mnie są dwie opcje: nie zdażą, bądź zdażą ale zrobią takie gówno,
    które pójdzie do generalnego remontu po Ojro 2012. Tak czy siak jest do
    bani.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 16. Data: 2011-06-13 21:54:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-13 21:41, newsy pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg"<f...@p...com> napisał w wiadomości

    > LOL -wszystkie media o tym trąbią a ty twierdzisz że to sensacja i
    > informacja wyssana z palca

    Nie, nie - błąd w założeniach (Twoich). Ja tylko twierdzę, że Twoje
    doniesienia są "sensacyjne", ponieważ nie podpierasz się żadnymi
    faktami, a tylko swoimi opowieściami...

    > Przeraszam panie wszechwiedzący.

    Jeśli już, to przepraszam, a nie jestem wszechwiedzący, tylko poczytałem
    troszkę więcej niż Ty usłyszałeś.

    > PS. Trochę dziwne, że nie odpowiadasz merytorycznie na pytanie bo jestem

    Póki co, to nie ma na co odpowiadać "merytorycznie".

    > "jakimś anonimem" a żeby pogadac o dupie maryni to anomimem już nie jestem
    > :-)

    Jak najbardziej jesteś anonimem, niemniej "anonimowość" nie jest
    czymś z automatu wykluczającym autora rewelacji. Treść i forma czymś
    takim jest.

  • 17. Data: 2011-06-13 21:54:39
    Temat: Re: GDDKiA odst?pi?a od umowy z Covec
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-13 20:58, newsy pisze:
    > U?ytkownik "Artur Ma?l?g"<f...@p...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Jak ju? co? piszesz, to napisz chocia? dlaczego tak uwa?asz

    Prawo zamówień publicznych wyklucza z postępowania wykonawców,
    którzy nie wykonali należycie wcześniej dostaw w ciągu 3 lat.

    Więcej tu:
    http://www.uzp.gov.pl

  • 18. Data: 2011-06-13 22:08:14
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    > Nie, nie - błąd w założeniach (Twoich). Ja tylko twierdzę, że Twoje
    > doniesienia są "sensacyjne", ponieważ nie podpierasz się żadnymi
    > faktami, a tylko swoimi opowieściami...

    Nie moje doniesienia, tylko doniesienia mediów i gddkia

    > Póki co, to nie ma na co odpowiadać "merytorycznie".

    Zarzucasz mi, ze nie podaję źródła swojej wiedzy itp. Sam rzuciłeś suche
    stwierdzenie (nie, nie istnieje), również nie podając uzasadnienia.

    > Jak najbardziej jesteś anonimem, niemniej "anonimowość" nie jest
    > czymś z automatu wykluczającym autora rewelacji. Treść i forma czymś
    > takim jest.

    Czyli tresc i forma wypowiedzi ci nie odpowiada, ale mimo to dalej
    odpisujesz

  • 19. Data: 2011-06-13 22:18:38
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-13 20:45, newsy pisze:
    > Czyli na Euro 2012 tej trasy raczej nie będzie

    Podwykonawcy powiedzieli podobno, że chętnie będą dalej realizowali tą
    inwestycję, więc czy Covec czy nie, prace raczej będą trwały, zmieni się
    najwyżej "kierownictwo"

    --
    venioo
    GG:198909

  • 20. Data: 2011-06-13 22:26:06
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Podwykonawcy powiedzieli podobno, że chętnie będą dalej realizowali tą
    > inwestycję,

    Pod warunkiem, że się dogadają

    >więc czy Covec czy nie, prace raczej będą trwały, zmieni się najwyżej
    >"kierownictwo"

    Pytanie tylko kiedy to kierownictwo się zmieni