  • 1. Data: 2011-06-13 17:03:49
    Temat: Magnesy neodymowe
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Takie właśnie cuda z poparciem biura patentowego oferują niektórzy
    sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na wlocie
    powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do forum, ktos
    "trenował " takie cuda ?

  • 2. Data: 2011-06-13 17:11:44
    Temat: Re: Magnesy neodymowe
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 16:03, jerzy.n wrote:
> [...]
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
    > wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do

    Założyłem komplet magnetyzerów do swojego Passata TDI rocznik '91.
    Efekty czuć dopiero po kilkuset przejechanych kilometrach (pewnie
    wszystkie rury muszą się namagnesować), ale z czasem silnik zaczął o
    wiele żwawiej wkręcać się na obroty, zniknął nieprzyjemny klekot i
    zaczął brać mniej oleju. Najważniejsze w sumie spalanie, spadło o jakieś
    0.5l/100km w trasie i ponad litr w mieście (średnia na dystansie kilku
    tysięcy km).

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 3. Data: 2011-06-13 17:13:56
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 16:11, kamil wrote:

> [...]
    > zaczął brać mniej oleju. Najważniejsze w sumie spalanie, spadło o jakieś
    > 0.5l/100km w trasie i ponad litr w mieście (średnia na dystansie kilku

    Jeszcze tylko dodam, żeby unikać różnych lewych handlarzy, którzy
    sprzedają nieopatentowane magnesy bez certyfikatów! Znajomy chciał tak
    oszczędzić i żadnej różnicy nie poczuł z tymi słabymi, dlatego jak
    kupować, to tylko od sprawdzonego Super Sprzedawcy!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 4. Data: 2011-06-13 17:16:33
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-06-13 17:13, kamil pisze:

> [...]
    > oszczędzić i żadnej różnicy nie poczuł z tymi słabymi, dlatego jak
    > kupować, to tylko od sprawdzonego Super Sprzedawcy!

    :D MOC

  • 6. Data: 2011-06-13 17:17:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-13 17:13:56 +0200, kamil <s...@s...com> said:

> [...]
    > oszczędzić i żadnej różnicy nie poczuł z tymi słabymi, dlatego jak
    > kupować, to tylko od sprawdzonego Super Sprzedawcy!

    Już nie ma SS na Allegro.
    To raz.

    A dwa - trzeba pilnować, by neodym nie przyciągnął całego powietrza w
    domu, bo się można udusić.

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-06-13 17:17:24
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 16:16, Olo wrote:

    > :D MOC

    No mocy niestety nie przybyło, ale w sumie trzeba by na hamowni sprawdzić..

    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 7. Data: 2011-06-13 17:35:28
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ty na serio czy jaja sobie robisz z niego?

  • 8. Data: 2011-06-13 17:37:20
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    kamil wrote:

> [...]
    > zaczął brać mniej oleju. Najważniejsze w sumie spalanie, spadło o
    > jakieś 0.5l/100km w trasie i ponad litr w mieście (średnia na

    Slabo.
    U mnie silnik zaczal sam produkowac paliwo. Co 300km musze zatrzymywac
    sie i spuszczac je z baku, bo jak sie zacznie przelewac, to moze byc
    niebeziecznie.

    Aha - no i radio zaczelo lepiej zbierac, ale nie jestem pewien czy to
    przez to.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 9. Data: 2011-06-13 17:47:15
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 13/06/2011 16:35, Michał Gut wrote:
    > ty na serio czy jaja sobie robisz z niego?

    Jasne że serio, tylko z tym spalaniem dopiero teraz przypomniałem sobie,
    że w tym samym czasie dopompowałem opony specjalną mieszanką azotu z
    dodatkiem 21% tlenu. Oponiarz mówił, że to może poprawić spalanie więc
    nie dam głowy czy to dzięki magnetyzerom..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 10. Data: 2011-06-13 17:56:01
    Od: Alpin <a...@g...com>

    W dniu 2011-06-13 17:03, jerzy.n pisze:
> [...]
    > sprzedawcy, dostaje sie komplet magnesów które trzeba zamocować na
    > wlocie powietrza, na filtrze paliwa i filtrze oleju.Mam pytanie do

    Spalanie spada i to znacznie, ale trzeba jechać cholernie blisko
    poprzedzającego pojazdu, aby był w zasięgu pola magnetycznego naszego
    neodyma. Za ciężarówkami jeszcze lepiej, byle nie z aluminiową budą.

    Pozdrawiam,
    Alpin