  • 1. Data: 2011-06-13 13:34:29
    Temat: zagazowanie Linei 1.4 Turbo
    Od: "kowtow" <k...@w...pl>

    Czy ktos probował słyszał widział że coś takiego będzie normalnie chodzić
    bez problemow i bez koniecznosci czestego odwiedzania serwisu
    Pacjent Fiat Linea 1.4 TJet Turbo 120KM

  • 2. Data: 2011-06-13 14:14:43
    Temat: Re: zagazowanie Linei 1.4 Turbo
    Od: "TomaszGB" <m...@o...pl>

    Użytkownik "kowtow" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    : Czy ktos probował słyszał widział że coś takiego będzie normalnie chodzić
    : bez problemow i bez koniecznosci czestego odwiedzania serwisu
    : Pacjent Fiat Linea 1.4 TJet Turbo 120KM
    :
    :

    tutaj masz opis i relację właściciela jak chodzi po montażu LPG -->

    http://www.tinyurl.pl?rKo0CNgk

    pzdr

  • 3. Data: 2011-06-13 14:17:51
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 14:14:43 +0200, TomaszGB napisał(a):

    > tutaj masz opis i relację właściciela jak chodzi po montażu LPG -->
    >
    > http://www.tinyurl.pl?rKo0CNgk

    Trzeba za każdym razem wpisać hasło jak się chce pojechać takim autem?
    Współczuję...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2011-06-13 14:42:35
    Od: "TomaszGB" <m...@o...pl>

    :
    : > tutaj masz opis i relację właściciela jak chodzi po montażu LPG -->
    : >
[...]

    no racja wejście do tego działu wymaga rejestracji więc napiszę w skrócie
    da się zagazować bez problemu, jeździ wg właściciela też bez problemów,
    jak zawsze polecam znaleźć kumatego gazownika i będzie ok

    pzdr

  • 5. Data: 2011-06-13 14:42:57
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Jun 13, 2:14 pm, "TomaszGB" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > :
    > :
    >
    > tutaj masz opis i relację właściciela jak chodzi po montażu LPG  -->

    Podaj nazwę usera i hasło jeśli chcesz żeby ktoś to przeczytał, a jak
    nie to łaskawie skopiuj to i wyślij na newsy ;P

    Pozdrawiam !

  • 6. Data: 2011-06-13 22:42:50
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-06-13 13:34, kowtow pisze:
    > Czy ktos probował słyszał widział że coś takiego będzie normalnie chodzić
    > bez problemow i bez koniecznosci czestego odwiedzania serwisu
    > Pacjent Fiat Linea 1.4 TJet Turbo 120KM

    Jezdzi 70kkm bez problemow. Polecam montowac w AutoGaz Ślask w
    Katowicach. Maja ten silnik rozpracowany.

  • 7. Data: 2011-06-14 21:07:17
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    On 13 Cze, 22:42, Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO]
    [malpa]transkomp.com> wrote:

    > Jezdzi 70kkm bez problemow. Polecam montowac w AutoGaz Ślask w
    > Katowicach. Maja ten silnik rozpracowany.

    A mogę zapytać ile gazu spala w trasie i w mieście?
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-06-15 00:01:04
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    > A mogę zapytać ile gazu spala w trasie i w mieście?
    > Pozdrawiam

    Dojazdy do pracy, 10km powiedzmy trasy (dojazd z miejscowosci pod
    miastem wojewodzkim) potem 5km w miescie wychodzi 10l/100km. W trasie
    jadac spokojnie do 100km/h 8l/100km. Na autostradzie przy predkosciach
    140-160km/h srednio 10,5l/100km.