  • 1. Data: 2011-06-13 14:47:36
    Temat: weryfikacja trasy
    Od: gary <g...@c...pl>

    Witam
    Mam prośbę do przemierzających kraj zawodowo
    Potrzebuję przetransportować rodzinę na wczasy nad morze samochodem
    osobowym.
    Na pokładzie będzie żona (panikara) i dwoje dzieci, więc nie zależy mi
    możliwości osiągania 120 km/h

    Mapa google proponuje taką trasę

    Zator
    Oświęcim
    Mysłowice
    Dąbrowa Górnicza
    Siewierz
    Częstochowa
    Piotrków (bokiem)
    Łódź
    Zgierz
    Krośniewice
    Włocławek
    Toruń (obwodnicą)
    Kozłowo
    A1-Mniszek
    Pruszcz Gdański
    Gdynia
    Puck
    Władysławowo

    Pytanie dodatkowe, czy warto oszczędzać na płatnym odcinku z Grudziądza
    do Pruszcza? Niby dokłada się tylko 10 kilometrów ale może tamtejsze
    drogi zwykłe nie są tego warte.

    Pozdrawiam
    Romek

  • 2. Data: 2011-06-13 15:04:51
    Temat: Re: weryfikacja trasy
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 13 Jun 2011 14:47:36 +0200, gary <g...@c...pl> wrote:

    >Toruń (obwodnicą)

    Ja zawsze pruję przez miasto - spacer po starówce i ew. brzegiem Wisły
    wart jest paru chwil (ale ja startuję "w połowie trasy", czyli z
    Łodzi, więc i czasu więcej).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-06-13 15:10:02
    Od: gary <g...@c...pl>

    W dniu 2011-06-13 15:11, Kamil 'Model' pisze:

    > No ale jak wpadnie do Torunia w godzinach szczytu to straci nerwy, włosy
    > i od groma czasu ;). Chyba, że będzie to weekend, to wtedy zapraszam na
    > spacer po starówce :)

    Planujemy jechać w nocy tak żeby być na rano u celu więc zwiedzanie po
    drodze odpada, raczej jakaś drzemka przy stacji benzynowej

  • 4. Data: 2011-06-13 15:11:23
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

  • 5. Data: 2011-06-13 15:18:27
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 13 Jun 2011 15:11:23 +0200, Kamil 'Model'
    <k...@g...pl> wrote:

    >No ale jak wpadnie do Torunia w godzinach szczytu to straci nerwy, włosy
    >i od groma czasu ;). Chyba, że będzie to weekend, to wtedy zapraszam na
    >spacer po starówce :)

    no fakt, czasu trochę można stracić. A włosy i nerwy to już od
    osobnika zależy; ja mam wciąż bujną czuprynę :-)
    Ja staram się wakacyjne trasy traktować jako możliwość odwiedzenia
    różnych miejsc po drodze (np. teraz w planach Malbork, był kiedyś
    zamek w Gniewie), do których (uważam, że) nie opłaca się jechać
    specjalnie.

    Chyba zresztą gorzej ze starówki wyjechać na południe (przez "ślimak"
    pod mostem i potem przez most) niż przejechać przez nią w drodze na
    północ?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2011-06-13 17:53:13
    Od: Michail <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-13 15:10, gary pisze:

    > Planujemy jechać w nocy tak żeby być na rano u celu więc zwiedzanie po
    > drodze odpada, raczej jakaś drzemka przy stacji benzynowej
    Tym bardziej leć przez miasto - sporo krócej niż obwodnicą (w nocy pusto).