  • 51. Data: 2011-06-14 18:31:57
    Temat: Re: GDDKiA odstąpiła od umowy z Covec
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-14 15:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Szczesliwy z ciebie czlowiek - gazet nie czyta, telewizji nie oglada,
    > radia nie slucha :-)

    W sumie szczęśliwy - bez żalu bym się rozstał z prasą, czy innymi
    mediami pełnymi sensacji i bzdur wszelakich.

    > Bo to juz od paru dni trabia. I choc oczywiscie moze byc to plotka
    > wyssana przez dziennikarzy z sufitu, to jednak nikt nie dementuje.

    Ależ ja nie neguję samego problemu - zareagowałem wprost na
    stwierdzenie:
    <cite>

    > Isnieje taka możliwosc, jeżeli znowu zaoferują najniższą cenę :-)

    Nie istnieje.
    </cite>

    Źródła informacji nie podał, źródła rewelacji również. Możliwości
    powtórnego wygrania przetargu przez COVEC nie ma.

    > A jestes calkowicie pewien ? I co - jedna wpadka dyskwalifikuje
    > calkowicie podmiot z calego rynku unijnego, czy sie okaze ze jednak mozna ?

    Pewien to ja jestem, że Kopernik była kobietą, a tak poważnie - Prawo
    zamówień publicznych wyklucza z przetargu firmy, które w przeciągu
    ostatnich 3 lat nie wykonały należycie umów itd. Szczegóły w stosownej
    ustawie.

    > A tu w dodatku konsorcjum - dyskwalifikowane sa wszystkie podmioty, czy
    > wystarczy drobne przetasowanie i mozna zglosic nowe konsorcjum pod
    > calkiem nowa nazwa ?

    Wiesz, to jest spółka z o.o. ;) Nawet jak zrobię przetasowanie i
    powołają nową, to ta będzie musiała przedstawić przykłady inwestycji
    zrealizowanych w sposób poprawny/akceptowalny.

  • 52. Data: 2011-06-14 18:53:06
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Wiesz, to jest spółka z o.o. ;) Nawet jak zrobię przetasowanie i
    > powołają nową, to ta będzie musiała przedstawić przykłady inwestycji
    > zrealizowanych w sposób poprawny/akceptowalny.

    Wtedy bierze sie do konsorcjum firme, ktora takie inwestycje w swoim
    portfelu posiada :-)
    I tak to dziala w naszej rzeczywistosci niestety.

    --
    ml

  • 53. Data: 2011-06-14 19:16:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 18:53:06 +0200 osobnik zwany Marcin Luty
    wystukał:

    > U?ytkownik "Artur Ma?l?g" <f...@p...com> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Wtedy bierze sie do konsorcjum firme, ktora takie inwestycje w swoim
    > portfelu posiada :-)
    > I tak to dziala w naszej rzeczywistosci niestety.

    i wtedy całe konsorcjum wylatuje mając w swoim składzie firmę wykluczoną

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2011-06-14 19:18:43
    Temat: Re: GDDKiA odst?pi?a od umowy z Covec
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Jun 2011 17:16:53 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >i wtedy całe konsorcjum wylatuje mając w swoim składzie firmę wykluczoną

    Jaką wykluczoną? A kto powiedział że będzie to COVEC? Teraz będzie to
    VECCO ;P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 55. Data: 2011-06-14 19:29:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > S74, odcinek Kielce-Cedzyna, a dokładniej końcówka w Cedzynie.

    Czyli standardy mają identyczne.

  • 56. Data: 2011-06-14 19:39:09
    Temat: Re: GDDKiA odst?pi3a od umowy z Covec
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    > Dnia pięknego Tue, 14 Jun 2011 18:53:06 +0200 osobnik zwany Marcin Luty
    > wystukał:

    > i wtedy całe konsorcjum wylatuje mając w swoim składzie firmę wykluczoną

    Jak to wykluczona? Przeciez Covec Polska Sp. z o.o. to calkiem inna firma
    niz Covec China "costam costam" :-)

    I pozamiatane - co najgorsze to nie fantazje a rzeczywistosc...

    --
    ml

  • 57. Data: 2011-06-14 19:40:02
    Od: "Marcin Luty" <m...@g...com>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:cu5fv6labd84652up64h2ca0atqd1l0thu@4ax.com...

    > Jaką wykluczoną? A kto powiedział że będzie to COVEC? Teraz będzie to
    > VECCO ;P

    Dokladnie ;P

    --
    ml

  • 58. Data: 2011-06-14 20:29:32
    Temat: Re: GDDKiA odstšpiła od umowy z Covec
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-06-14 02:05, Massai pisze:

    > yyy, ona miała być do nieba? Ja to pamiętam że to Niemcy sobie cos tam
    > chcieli zbudować ;-)

    Ja to znam tak że miała być brama do raju.

    No i Turek mówi że zrobi za 20mln, 10mln za materiał i robotę, 10mln dla
    niego.

    Niemiec mówi że zrobi ze 40mln, bo 30mln za dobry materiał i porządne
    wykonanie i 10mln dla niebo.

    Polak mówi że zrobi bramę za 100mln, 40 dla niego, 40 dla komisji no i
    trzeba dać 20 Turkowi żeby tą bramę zrobił.

    > Coś w tym jest.
    > Ale, jak zapewne wiesz - każdy projekt musi mieć założone w budżecie
    > pozycje na to co nie wyjdzie/spieprzy się/klient będzie grymasił.
    >
    > Każdy kto w dowolnej dziedzinie wyceniał i realizował projekty liczy z
    > grubsza tak:

    Tylko że ten który tak liczy, nie wygrywa przetargów.

  • 59. Data: 2011-06-15 09:23:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeciągu
    > ostatnich 3 lat nie wykonały należycie umów itd. Szczegóły w

    Nie wydaje mi sie zeby to bylo takie proste, bo jak pisalem -
    Mostostal walczylby jak lew o niewyrzucenie z wroclawia. Chyba ze
    to byl jeden z argumentow - mozemy sie rozstac za obopolna zgoda i
    dostaniecie referencje za dotychczas wykonane prace, albo mozecie
    pojsc do sadu, moze wygracie, a moze przegracie, a wtedy to
    padliscie ..

    > Wiesz, to jest spółka z o.o. ;) Nawet jak zrobię przetasowanie i
    > powołają nową, to ta będzie musiała przedstawić przykłady
    > inwestycji
    > zrealizowanych w sposób poprawny/akceptowalny.

    Z tym ze ja o konsorcjum - chyba nie powoluja dla kazdego przetargu
    osobnej spolki, a jesli nawet to jakos dziedziczy osiagniecia
    udzialowcow.

    Ale Covec tez musial. Pewnie sie znajdzie w Chinach jeszcze pare
    innych firm drogowo-mostowych ktore sie moga pochwalic 50km
    autostrady.

    J.