  • 31. Data: 2009-08-20 23:57:29
    Temat: Re: G11 oficjalnie zaprezentowany
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> wrote in message
    news:4a8bfe1b@news.home.net.pl...
    > http://tinyurl.com/kuhtel

    Najfajniejszy jest brazowy futeral do niego :D

    MARC

  • 32. Data: 2009-08-21 04:41:00
    Od: "aadax" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Grochocki" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > "Tomasz Jakubowski" <t...@s...cc> wrote in message
    >
    > Najfajniejszy jest brazowy futeral do niego :D
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MARC
    ...mam do G9 taki czarny, skórzany futerał. Zdecydowanie się sprawdza w
    użytkowaniu (trochę idiotyczna cena). Faktycznie chroni aparat, noszę w
    kieszeni kurtki, czy na dnie plecaka. Oczywiście nie chroni przed kurzem
    tylko przed urazami mechanicznymi. Tu sprawdza się patent kogoś z forum
    canona z odkurzaczem (raz robiłem i aparat nadal działa). Pozdrawiam R.

  • 33. Data: 2009-08-21 05:52:38
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 20 Sie, 23:20, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Szkoda, że:
    > Nie powróciła jasna optyka rodem z pierwszych serii G, ale rozumiem...

    Nic nie rozumiesz tylko bzdury piszesz.

    Dobrze, żeby wróciła optyka z G1-6??? Ta? to wtedy byś płakał, że
    niema szerokiego kąta.

    a jakby był 28mm f/2 to byś płakał ze nie ostry na brzegach, że
    dystorsja i tak w kółko.

    a wogóle to juz przeczytałem, że szkoda, że nie jest 24mm.

    jakby był 24 f/2 to jak w LX3 by płakali, że obiektyw jest ZŁY bo w
    rawach straszna krzywizna i korygowany softowo.

    Pokażcie mi w kompakcie drugi zoom 28-140 z f/2,8 (ja znam jeszcze
    tylko jeden taki)

  • 34. Data: 2009-08-21 07:06:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze kibic:

    > Pokażcie mi w kompakcie drugi zoom 28-140 z f/2,8

    A w czym jest taki zoom?

  • 35. Data: 2009-08-21 07:27:52
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-20 21:44:22 +0200, kibic <a...@o...pl> said:

    > widać, że to polskie forum. zawsze wszystko źle. nawet to, że jest
    > 10mpix jest źle.

    To idź na forum dpreview i poczytaj te wszystkie wypłakiwania o braku
    filmów HD.
    Zresztą - z czego się tu cieszyć? Z bezczelnego wodzenia za nos przez
    Canona? Najpierw wycinają funkcjonalność, a później z wielkim hukiem ją
    przywracają, a użytkownicy powinni siusiać z radości i biec czym
    prędzej do sklepów?

    de Fresz

  • 36. Data: 2009-08-21 07:32:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    drmoriarty pisze:
    > Tyle że kolejna puszka będzie brała paprochy na matrycę przez
    > wspaniale nieuszczelnione szkło. No i gdzie jasność jak w g6. Ech, to
    > były czasy.

    W każdym razie mnie to już nie interesuje :)
    Za to S90 będzie hitem o ile obiektyw da radę. Bez sampli nic powiedzieć
    się nie da.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 37. Data: 2009-08-21 07:32:33
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Mateusz Ludwin napisał(a):
    > Rzecze kibic:

    > A w czym jest taki zoom?

    Przecież nie mówił, że w całym zakresie ;-)

    --
    Mirek

  • 38. Data: 2009-08-21 07:55:06
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > W każdym razie mnie to już nie interesuje :)
    > Za to S90 będzie hitem o ile obiektyw da radę. Bez sampli nic powiedzieć
    > się nie da.

    Chyba w ramach portfolio Canona, bo czym jest lepszy od LX-3 w podobnej
    cenie? Chyba że będzie tańszy, albo ring zrobi furorę.

    --
    Mirek

  • 39. Data: 2009-08-21 07:56:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kibic wrote:
    > widać, że to polskie forum. zawsze wszystko źle. nawet to, że jest
    > 10mpix jest źle.

    a ktoś narzeka że źle?

  • 40. Data: 2009-08-21 08:03:27
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Marek Dyjor napisał(a):

    > a ktoś narzeka że źle?

    Nie, ale to nie przeszkadza kibicowi interpretować "po polsku" :-)

    --
    Mirek