  • 21. Data: 2009-08-20 12:31:45
    Temat: Re: G11 oficjalnie zaprezentowany
    Od: "Quent" <x...@x...com>

    > Dodali odchylany ekran.

    Czyli powrot do zrodel.
    Jak dla mnie rewelka!
    Kto chce kupic A650IS? ;-))

    Pozdr.

  • 22. Data: 2009-08-20 14:31:17
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    ...::QRT::... pisze:

    > tak. Ze te wszystki gadki o apsc w g11 były niewiele warte.
    > I ze warto zapamietać kto to o tym mówił. Tak na przyszłość :)

    Apsc nie ma być w g11 tylko w nowej serii, pewnie wyjdzie za jakiś czas,
    nikt nie mówił o już.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 23. Data: 2009-08-20 17:07:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Jakubowski wrote:
    > http://tinyurl.com/kuhtel

    janko sobie chyab pluje teraz w brodę :)

  • 24. Data: 2009-08-20 18:44:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > janko sobie chyab pluje teraz w brodę :)

    Plułbym sobie jakby g11 miało 18Mpx :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dopóki mogę to napiszę, że są takie rzeczy, które mi się nie podobają/

  • 25. Data: 2009-08-20 19:01:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Plułbym sobie jakby g11 miało 18Mpx :)

    buchachacha.... :)

  • 26. Data: 2009-08-20 19:44:22
    Od: kibic <a...@o...pl>

    widać, że to polskie forum. zawsze wszystko źle. nawet to, że jest
    10mpix jest źle.

  • 27. Data: 2009-08-20 19:59:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kibic pisze:
    > widać, że to polskie forum. zawsze wszystko źle. nawet to, że jest
    > 10mpix jest źle.

    Informatycy wolą 16Mpx. Albo 8.
    Fajnie, że jest nowy canon, niefajnie, że nie jest nowy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /to jest coś takiego do wszystkiego i niczego, że ja nie wiem, co to
    jest.../

  • 28. Data: 2009-08-20 21:10:14
    Od: drmoriarty <s...@g...com>

    On 20 Sie, 21:59, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /to jest coś takiego do wszystkiego i niczego, że ja nie wiem, co to

    Tyle że kolejna puszka będzie brała paprochy na matrycę przez
    wspaniale nieuszczelnione szkło. No i gdzie jasność jak w g6. Ech, to
    były czasy.
    pozdrawiam
    Sławek

  • 29. Data: 2009-08-20 21:20:08
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Informatycy wolą 16Mpx. Albo 8.
    > Fajnie, że jest nowy canon, niefajnie, że nie jest nowy :)

    Fajnie, że jest z powrotem odchylany ekraniki (mam to w A640, ale
    brakuje mi stopki na lampę błyskową), fajnie, że jest 10 mpx - po co
    zżerać pamięć nadmiarowymi mpiksami, skoro sam Janko powiedział, że
    realna rozdzielczość G9 to 4-5 mpx. Czyli 10 mpx to już nadpróbkowanie
    sygnału i powinno wystarczyć.

    Szkoda, że:
    Nie powróciła jasna optyka rodem z pierwszych serii G, ale rozumiem, że
    łatwiej ukryć mniejszą rozdzielczość obiektywu niż aberracje
    chromatyczne, czy co tam by powychodziło, gdyby przeszczepić (co pewnie
    jest wykonalne bez zmiany oprogramowania) obiektyw 2.0 do G10, czy G11.
    Ale z drugiej strony jaśniejszy obiektyw ma większą maks. rozdzielczość,
    czyli mógłby podołać 14, czy 10 mpx na tak tyciej matryczce.

    Ale cyfrowe "dalmierze" i tak są o niebo ciekawsze. Szczególnie jak
    pojawią się wersje z matrycami FF. Ze zwykłych obiektywów szerokokątnych
    do filmu formatu 135 można by wreszcie zrobić fajne tilt/shift. Chociaż
    nawet na matrycyc APS-C to ciekawa perspektywa. 4/3 jest jednak dość
    małe. Chociaż Sigma 12-24 daje nadal dość ciekawy szeroki kąt, z którego
    można zrobić shifta ( a nawet z 10-20 można zrobić tilt/shifta do EP-1).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 30. Data: 2009-08-20 23:57:05
    Od: "Marek Grochocki" <m...@g...pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote in message
    > Apsc nie ma być w g11 tylko w nowej serii, pewnie wyjdzie za jakiś czas,
    > nikt nie mówił o już.

    Zombi Pro1?

    MARC