    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Fotowoltaika (raz jeszcze) - wydajność
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <s2kt8b$tm1$1@gioia.aioe.org> <s2m81i$6fs$1@dont-email.me>
    <s2njc3$kgk$1@gioia.aioe.org> <s2nqc6$vvi$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s2pnh1$4o0$2@gioia.aioe.org> <60512a6e$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <s2sqjb$mqm$1@gioia.aioe.org> <60534b24$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <s37dvd$c27$10@gioia.aioe.org> <s38k9m$4s1$2@dont-email.me>
    <s3eu8j$19kh$4@gioia.aioe.org> <s3fiqb$kqe$1@dont-email.me>
    <s3pm39$1mk4$4@gioia.aioe.org> <s3qrul$i8u$1@dont-email.me>
    <s3vnc8$1u4c$3@gioia.aioe.org> <s40acl$t09$1@dont-email.me>
    <s4egrp$k7f$2@gioia.aioe.org> <s4hhns$295$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <s4uc40$d7g$7@gioia.aioe.org>
    Date: Mon, 12 Apr 2021 12:16:55 +0200

    On Sun, 11 Apr 2021 10:30:57 +0200, trybun wrote:
> [...]

    No zachodzi ciekawe pytanie prawne - czy powinni zrobi taka
    instalacje, aby w maksymalnych warunkach dala te 7.2kW,
    czy powinni ostrzec, ustnie i pisemnie, ze 7.2kW jest nominalnie, i z
    uwagi na dach to nigdy tyle nie bedzie ...

    > Pewnie liczysz na to że gdzieś drobnym druczkiem jest o szczególnych
    > warunkach, rozczaruję Cię - nic takiego nie ma.

    A chyba powinno byc, bo wiecej niuansow jest, ze np w nocy nie
    dzialaja.

    J.