  • 91. Data: 2011-05-28 08:55:27
    Temat: Re: Fotoradary Kobylnica
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 27 May 2011 23:21:15 +0200, Adam Płaszczyca wrote:
    >G.. dają, nie wybór.
    >Na formularzu zadają pytanie kto kierował. Odpowiada się 'nie wiem' i
    >koniec.
    >Oni do sądu, a w sądzie się podnosi, że nie zapytali komu powierzyłeś i do
    >widzenia.

    A sad nie bedzie sie zastanawial tylko wyda wyrok w trybie nakazowym i
    co dalej ?

    A w razie protestu sadowi mozesz sie nie spodobac, i stwierdzi ze 1500
    zl bedzie odpowiednia kara :-)

    J.

  • 92. Data: 2011-05-28 19:05:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 28 May 2011 08:55:27 +0200, J.F. napisał(a):

    > A sad nie bedzie sie zastanawial tylko wyda wyrok w trybie nakazowym i
    > co dalej ?

    Jak to co? Sprzeciw.

    > A w razie protestu sadowi mozesz sie nie spodobac, i stwierdzi ze 1500
    > zl bedzie odpowiednia kara :-)

    Apelacja.

    --
    ___________ (R)

  • 93. Data: 2011-05-28 21:25:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Znasz? Naprawdę? Ja bym się założył, że to był autostopowicz, którego
    > wziąłeś parę km wczesniej, a że byłeś zmęczony, to dałeś mu prowadzić, a
    > sam jechałeś na leżąco z tyłu.
    Wiesz, w sądzie to mogłoby się jednak nie utrzymać. Naprawdę koleś
    zajebiście podobny do mnie :->

    Maciek

  • 94. Data: 2011-05-28 21:41:09
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 May 2011 23:39:28 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Od Warszawy to moze sie jezdzi lepiej, ale tylko do Piotrkowa,

    Zwłaszcza teraz, jak ponad 80 kilometrów jedziesz w praktyce po jednej
    jezdni.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 95. Data: 2011-05-28 21:43:58
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 May 2011 19:25:47 +0200, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Zabudowany to 50km/h i tyle,

    OK. Tylko że często ten zabudowany jest rodem z "Misia".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 96. Data: 2011-05-28 21:49:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-28 21:43, jerzu pisze:

    > OK. Tylko że często ten zabudowany jest rodem z "Misia".

    Wbrew krążącym tutaj opiniom wcale nie tak często. Owszem, bywają
    takie miejsca, ale wcale nie jest to takie powszechne.

  • 97. Data: 2011-05-29 21:29:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 May 2011 10:45:59 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >Spokojnie - znam tutaj wiele osób, które twierdziły coś wręcz
    >przeciwnego.

    Ale maja na mysli obecne remonty, czy im sie glowka poci pod
    kapeluszem, czy narzekaja ze ten odcinek ch*, a dalej nie jezdza :-)

    >Sam widzisz, że wcale nie jest tak źle. Ty i tak masz lepiej
    >- możesz częściej korzystać z autostrad :)

    No ba, ja na brak postepu nie moge narzekac.
    Ale dk8 do Klodzka zepsuli, i do Bralina tez :-)

    J.

  • 98. Data: 2011-05-30 15:35:29
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Nie przekroczyłeś o 11 i 13. Fotoradar ma błąd pomiaru i o ile pamiętam, to
    > coś koło 3km/h. Czyli pierwsze 'przekroczenie' jest nie o 11, a o 8km/h -
    > niekarane w ogóle, a drugie co najwyżej o 10km/h.
    E-e ... w Kobylnicy ukarzą za przekroczenie choćby o 2km/h - 50 zł.

    Maciek

  • 99. Data: 2011-05-30 15:38:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > koniec.
    > Oni do sądu, a w sądzie się podnosi, że nie zapytali komu powierzyłeś i do
    W Kobylnicy pewnie już to przechodzili. Na formularzu jest pytanie komu
    powierzyłem pojazd do kierowania lub używania w oznaczonym czasie.

    Maciek

  • 100. Data: 2011-05-30 15:41:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Diabeł tkwi w szczegółach. Podeślij na priva skan, to Ci powiem co dalej.
    To nowoczesna straż :->

    http://www.sgkobylnica.pl/templates/sgkinternetowy/d
    ownload/oswiadczenie_Z_SGK_www.pdf

    Maciek