    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Fotoradarowy biznes
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 25 Oct 2010 00:51:41 GMT

    begin kogutek

    > Wiesz czym się różnimy. Obydwaj nie wiemy czy on musi tam fizycznie
    > przebywać. Ja chcę się dowiedzieć z wiarygodnego źródła. Ty na podstawie
    > plotek i przypadkowego przepisu uważasz że wiesz. Jak na razie z filmu i
    > z odpowiedzi w sejmie wiadomo ze facet w samochodzie miał prawo pilnować
    > fotoradaru. Prawdopodobnie fotoradar był jego i wypożycza go za kasę
    > strasznikom. Pilnował swojego. Pilnować mu wolno nie wolno mu ingerować
    > w pracę i dane jakie urządzenie zbiera. Od ustawienia i wprowadzenia
    > warunków pomiaru jest upoważniony strasznik.

    Fotoradar przenośny nie jest przyspawany do chodnika i nie wystarczy go
    raz ustawić, żeby był ustawiony poprawnie przez kolejne godziny. Bez
    stałej obecności przy nim nie można mieć pewności, że ktoś go np. nie
    przesunął albo nie stało się cokolwiek innego co zakłóciło pomiar. Dla
    każdego jest to oczywiste, tylko nie dla Ciebie.

    --
    ignorance is bliss