  • Data: 2010-10-25 18:20:04
    Temat: Re: Fotoradarowy biznes
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek pisze:

    > A dlaczego ma nie czytać gazety i co ma robić? Ma ciągle szybkę przecierać?
    > Urządzenie jest w czasie pracy bezobsługowe. Siedzi tam żeby w razie próby
    > zniszczenia drogiego urządzenia powiadomił policję. Na tym polega jego praca.
    no to ja sie nie dziwie ze żyjemy w dobrobycie! W urzędach też mają taką
    prace ze kolejka petentów jest bezobsługowa a kawę wypić trzeba?

    Skoro pracuje za NASZE pieniądze to mam prawo znać jego listę obowiązków
    i żądać żeby gazety nie czytał, bo to nie jest jego obowiązek ani
    przywilej. Ciekawe jakby mu ktoś ten śmietnik "buchnął" to by sie
    tłumaczył że Wyborczą czytał?

    ToMasz