  • Data: 2010-10-25 22:50:17
    Temat: Re: Fotoradarowy biznes
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-10-25 19:40, kogutek wrote:

    > Nie chcę niczego ani nikogo bronić. Zwłaszcza straszników. Ale nie mogę wyciągać
    > wniosków na podstawie plotek, bo tak rodzą się mity. To wszystko co zostało
    > napisane nic nie znaczy bo nie odnosi się do przepisów. Wynajęli firmę. Wolno im
    > było tak zrobić. Legalnie ją wynajęli. I to wiadomo na pewno. Dalej są niczym
    > nie poparte plotki.

    Plotka trudno to nazwac, skoro widac nagranie konkretnej sytuacji na YT,
    a doniesienia o podobnych konkretnych sytuacjach, wobec sporej oferty
    firm "wypozyczajacych sie kompleksowo z fotoradarem" sypia sie jak z rekawa.

    Narazie to wyraznie wszystko wskazuje na wlasnie taka sytuacje w ktorej
    fotoradarem zajmuje sie koles z prywatnej firmy, a straznika brak. Tym
    bardziej ze straznik ma obowiazek sie wylegitymowac w trakcie pelnienia
    obowiazkow, a obstawa FR jest taka sytuacja. I straznik zazwyczaj jest
    umundurowany. Jesli twierdzisz ze to jednak straznik, to sam to udowodnij.

    > kierunek, bo na jakiejś podstawie takie zdanie zostało zapisane. Podstawą do
    > wyciągania wniosków może być na przykład ustawa, rozporządzenie albo
    > zatwierdzony regulamin. A nie że jakaś pani nie potrafiła powiedzieć lub że w
    > innym dokumencie nie związanym ze sprawą rejestracji ktoś napisał coś podobnego.

    Podstawa jest taka, ze przepisy mowia jasno ze do prowadzenia kontroli
    upowaznione sa odpowiednie sluzby i osoby. A jesli sposob uzytkowania
    urzadzenia wymaga nadzoru nad nim i czyjejs obecnosci bo jest to
    urzadzenie wolnostojace i nie zabezpieczone przed modyfikacja warunkow
    pracy czy przestawieniem, to wowczas kontrola ruchu drogowego jest
    procesem ciaglym, a osoba ktora nadzoruje prace urzadzenia musi byc
    osoba uprawiona i prawidlowo wyszkolona. Bo tylko ona jest w stanie
    chocby zauwazyc czy nie pojawily sie jakies nieprawidlowosci badz je usunac.

    --

    memento lorem ipsum