  • Data: 2010-10-25 19:40:17
    Temat: Re: Fotoradarowy biznes
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wynika to z filmu, opisu i widocznej sytuacji. Babka ze strazy w
    > rozmowie telefonicznej tez nie sprostowala, ze to byl pracownik SM,
    > wiec potwierdza to ze korzystaja z uslug prywatnej firmy. Co jest
    > niestety dosc powszechne.
    >
    > Poza tym z BZP wiadomo ze ta gmina wynajela taka firme.

    http://bip.kargowa.pl/6/1005/Ogloszenie_o_zamowieniu
    _-__Monitoring_bezpieczenstwa_ruchu_drogowego_na_ter
    enie_gminy_Kargowa/

    http://bip.kargowa.pl/6/1264/Ogloszenie_o_wyborze_na
    jkorzystniejszej_oferty___8211__Monitoring_bezpiecze
    nstwa_ruchu_drogowego_na_terenie_gminy_Kargowa/

    > Dalej chcesz bronic urzedowej patologii, czy zamierzasz sie
    > przekomarzac bez sensu?
    >

    > --
    >
    > memento lorem ipsum
    Nie chcę niczego ani nikogo bronić. Zwłaszcza straszników. Ale nie mogę wyciągać
    wniosków na podstawie plotek, bo tak rodzą się mity. To wszystko co zostało
    napisane nic nie znaczy bo nie odnosi się do przepisów. Wynajęli firmę. Wolno im
    było tak zrobić. Legalnie ją wynajęli. I to wiadomo na pewno. Dalej są niczym
    nie poparte plotki. Pani ze SM nie jest wiarygodnym źródłem. Informacja z
    przetargu odnośnie pomiaru przez wynajętą firmę, że pomiar ma się odbywać w
    obecności strasznika też nie jest wiarygodnym źródłem. Chociaż może wskazywać
    kierunek, bo na jakiejś podstawie takie zdanie zostało zapisane. Podstawą do
    wyciągania wniosków może być na przykład ustawa, rozporządzenie albo
    zatwierdzony regulamin. A nie że jakaś pani nie potrafiła powiedzieć lub że w
    innym dokumencie nie związanym ze sprawą rejestracji ktoś napisał coś podobnego.
    Dawaj dowolny dokument ważniejszy od plotki a uwierzę.