  • Data: 2010-10-25 20:20:21
    Temat: Re: Fotoradarowy biznes
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kogutek pisze:

    > A nic nie będzie. Pomachał szabelką. A nawet jak by miało coś być to bardzo
    > prosto można ukręcić całej sprawie łeb.
    A ja poszedłem z nagraniem na komisariat i policjant dostał mandat.
    > Siedzisz sobie w samochodzie i czytasz
    > gazetę. Podchodzi ktoś i ni z gruchy ni z pietruchy zaczyna się wypytywać jak
    > się nazywasz i o robisz. Jak nie mundurowy i jak się nie wylegitymował to łyżka
    > do opon w rękę i pogonić gościa. A jak by doniósł to że czuło się zagrożenie i
    > pogonienie było formą obrony. Z filmu wynika że przyjacielsko nastawiony nie
    > był. Nie przedstawił się. Każdemu co się Ciebie pyta o nazwisko odpowiadasz?
    W pracy czy na parkingu przed Tesco? Te jaja które sobie robisz ,
    zaczynają wygladać jak pokaz na festynie głupków wioskowych

    > mylę się. Jak fotoradary obsługiwane przez jedna osobę były tak i będą. I nawet
    > jak sobie gdzieś pójdzie to nic im nikt nie zrobi.
    chyba siku.
    > A jak będzie dużo skarg to
    > złośliwie będą ustawiali żeby uwalić jak najwięcej kierowców. Jak bardzo dużo to
    > zmienią prawo. Osobiście jestem za uwalaniem niepoważnych kierowców.
    ja też i co z tego?
    Jesteś w pracy to pracuj. jaka by nie była. Gazetke to sobie na
    emeryturze poczytasz. najlepiej wypracowanej emeryturze.

    ToMasz