    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradarowe pu?apki na kierowców
    Date: Thu, 31 Jan 2013 17:10:11 +0100

    On 2013-01-31 11:17, Jan Koval wrote:

    > Nie chodzi o ok?adziny tylko o lozysko, które pracuje na "wcisnietym
    > sprzegle".

    Zdaje sobie sprawę co się zużywa, kwestia na ile jest to problem realny,
    a na ile mentalny służący usprawiedliwieniu nieumiejętnosci ruszania ze
    świateł.

    A od jeżdzenia zużywa się łożysko w kole, a od stania w alternatorze (od
    jazdy też), a od przyspieszania zużywa się paliwo, a kierunki to ogólnie
    masakra, wszak wiadomo, że żarówki niszczą się okrutnie od włączania.
    Zatrzymanie się przed stopem czy przejściem dla pieszych... czysta strata...

    W ilu procentach powodem wymiany sprzęgła jest to mityczne łożysko?

    Jak kogoś nie stać na jazdę samochodem...

    Per saldo więcej stracisz na paliwie (bo stojąc dłużej przed światłami
    też przecież spalasz, niż na jakimś wydumanym problemie z łożyskiem.

    Shrek.