  • Data: 2010-12-12 15:48:26
    Temat: Re: Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
    Od: PawelC <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-12 15:41, Gabriel 'wilk' pisze:
    > zaplacil mandat po tym jak chcial nas (mnie, siostre i kuzynostwo)
    > zabrac do rezerwatu sasanek do ktorego prowadzila polna droga jakies
    > 200/250m od glownej a przed samym lasem/rezerwatem byl na koncu tej
    > drogi taki wiekszy placyk z kamieni i piachu gdzie mozna bylo spokojnie
    > zostawic auto - nie bylo znakow ani informacyjnych ani zakazu tylko
    > jakis pordzewialy i
    To, że w tamtych czasach takie rzeczy się zdarzały to nic dziwnego.
    Ale dla mnie to jest dowód na to, że my jedynie gospodarczo oderwaliśmy
    się od komuny.
    Dalej żyjemy w państwie, gdzie prawo podporządkowane jest urzędnikom,
    organom ścigania, różnego rodzaju..., ech już chyba lepszy irlandzki
    kryzys :)