  • 51. Data: 2014-02-16 19:23:45
    Temat: Re: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 17:55:11 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Lub tacy co twierdza iz bledy sie zdarzaja, a ze padlo na Ciebie - no to pech.
    > Czytalem tez, ze takie bledy sie bardzo prosto wyjasnia.

    W strażach gminnych?
    Tam się oczywiście prosto negocjuje i zazwywczaj nie ma problemu żeby
    wynegocjować 100zł zamiast 400.
    Ale tak żeby się "wyjaśniło" to raczej się nie da - no chyba że kombinują
    tam przy tych pomiarach i przestraszyliby się że miałem rejestrator czy coś
    (ale niestety nie miałem).

    Oczywiście mogę się teoretycznie odwołać od wyroku nakazowego, powoływać
    biegłych, robić eksperymenty sądowe i jeżeli faktycznie jest to błąd
    urządzenia (a nie świadoma manipulacja przy wyniku), to dałoby się to
    odkręcić udowadniając że radar mierzy bzdury.
    Ale tu też ciężko, bo mając jakieś 400km do sądu raczej mi się to nie
    opłaca, może być też tak że błąd pojawia się w określonych przypadkach (np.
    mijanie się z ciężarówką) itp.

    Raz już też chcieli mi wcisnąć lipny mandat, wtedy się przez sąd
    przeciągnąłem i istotnie się udało, ale miałem bliżej i mi się chciało.
    Tu już mi się nie chce, więc jedynie sprawdzę czy aby na pewno strażnik
    spełnił wszystkie formalne wymogi i liczę że sprawa albo nie trafi do sądu
    (straże zazwyczaj unikają kierowania spraw do sądu, bo stamtąd nie dostają
    pieniędzy), albo sąd mnie uniewinni z powodu braków formalnych.

    Bo na nawalanie się z ruskim radarem, chwilowo nie mam sił i środków.

  • 52. Data: 2014-02-16 19:49:20
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ale tu też ciężko, bo mając jakieś 400km do sądu raczej mi się to nie
    > opłaca,

    Co wy z tymi odleglosciami ? W sprzeciwie piszesz prosbe o przeniesienie
    rozprawy, raz nawet o to nie prosilem i sami to zrobili pozbywajac sie
    klopotu :)
    Teraz tez pisze i dam znac czy przeniesli, jesli nie to oczywiscie nie
    pojade 200km.

  • 53. Data: 2014-02-16 20:19:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 16 Feb 2014 19:49:20 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Co wy z tymi odleglosciami ? W sprzeciwie piszesz prosbe o przeniesienie
    > rozprawy, raz nawet o to nie prosilem i sami to zrobili pozbywajac sie
    > klopotu :)

    I fotoradar razem z otoczeniem też mi pod dom przywiozą żebyśmy sobie mogli
    poeksperymentować? ;-)
    To nie jest proste do wygrania - jest pomiar, jest atest i co? Podważenie
    tego to ciężka sprawa.

    Tak naprawdę to dojrzałem już do rejestratora i trzymania nagrań przez
    rok... Widocznie inaczej się nie da.

    Sprawę oczywiście pokieruję do sądu (choćby dlatego żeby gmina z tego
    grosza nie dostała), ale argumenty będę miał pewnie proceduralno-formalne i
    oczywiście jak się uda przyciągnąć sprawę do mojego sądu, to oczywiście.

    > Teraz tez pisze i dam znac czy przeniesli, jesli nie to oczywiscie nie
    > pojade 200km.

    No daj znać :)

  • 54. Data: 2014-03-21 08:09:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 23:35:41 +0100, mk4

    > 12.II tuz przed godzina 18.

    Długo się teraz czeka na list motywacyjny?
    Ja jeszcze nic nie dostałem. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 55. Data: 2014-03-21 11:12:37
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "Myjk" wrote in message news:g6vfbvnrg4vr.dlg@myjk.org...

    > Żeby nie być jednostronnym w opiniach to pochwalę się, że dzisiaj dostałem
    > strzała w plecy od radaru na Al. St. Zjednoczonych w DC. Ograniczenie do
    > 80, jechałem 85 licznikowe. GPS w rejestratorze pokazał na wysokości
    > radaru
    > dokładnie 80/h, ale że FR strzela sporo później -- wtedy było juz tylko
    > 78.
    > Normalnie motyla noga -- i ja zostanę anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie
    > list motywacyjny. ;)

    Miałem podobną sytuację w al.Krakowskiej, z foto w samochodzie SM (BTW
    ustawionym 200m przed żółtym fotoradarem wielofunkcyjnym). W momencie błysku
    miałem +5km/h. Nic nie przyszło.

    --
    Axel

  • 56. Data: 2014-03-23 21:35:20
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Axel wrote:

    > Miałem podobną sytuację w al.Krakowskiej, z foto w samochodzie SM (BTW
    > ustawionym 200m przed żółtym fotoradarem wielofunkcyjnym). W momencie
    > błysku miałem +5km/h. Nic nie przyszło.

    Miałem podobną sytuację w niemieckim miasteczku przy granicy z PL. Coś
    błysnęło, zobaczyłem że to skrzynka z okiem. Po roku nic nie przyszło.
    Miałem jakieś +5.