  • 41. Data: 2014-02-13 23:35:41
    Temat: Re: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-02-13 09:06, Myjk wrote:
    > Wed, 12 Feb 2014 22:58:35 +0100, mk4

    > Też wczoraj?

    12.II tuz przed godzina 18.

    --
    mk4

  • 42. Data: 2014-02-14 08:05:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 17:47:11 +0100, Big Jack

    > Niczego nie wiem. Przyjąłem założenie, że miał 85/80.

    Przecież, motyla noga, to anacron. Na podstawie powyższych danych dla niego
    sytuacja jest jasna jak słońce -- z pewnością dostanę list motywacyjny, z
    odbicia (cokolwiek to znaczy) :P będzie ze 160 i koniec. :P Zastanawiam się
    tylko co zrobić jak nie dostanę listu -- no chyba się normalnie wezmę i
    pochlastam.

    > Przy czym, jeśli
    > te 85 było w/g prędkościomierza, to prawdopodobnie nawet tyle nie miał,
    > co Myjk sam zauważa, bo pisze że GPS pokazywał 80, ale ten znowu chyba
    > ma pewną bezwładność w pokazywaniu prędkości.

    Ma pewną bezwładność, ale już wtedy zdążył osiągnąć stabilny pomiar.

    --
    Pozdor Myjk

  • 43. Data: 2014-02-14 08:15:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Feb 2014 23:35:41 +0100, mk4

    > 12.II tuz przed godzina 18.

    Czyli tego samego dnia. To pewnie przez dużą wilgotność mu się pokiełbasiło
    albo prewencyjnie strzelał. Jednym słowem czekamy na listy. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 44. Data: 2014-02-14 11:51:07
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 19:34:17 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > I jeśli to prywatny szpital albo prywatna przychodnia to mniej więcej jest
    >
    > ok. Dlatego mniej więcej bo wina leży po stronie NFZ a nie prywatnego
    >
    > właściciela tomografu. Ale jeśli odbywa się to w państwowym szpitalu nie
    > nie
    >
    > jest ok.
    >

    > "Państwowy" szpital (cokolwiek to oznacza), też potrzebuje pieniędzy za
    >
    > wykonane usługi. Jak leczy pacjentów ponad limity z NFZ, to popada w
    > długi.
    >
    > Potem wszyscy, łącznie z ministrem, zarzucają dyrektorowi szpitala, ze źle
    >
    > zarządza placówką.

    I na okoliczność biednych państw takich jak Polska w jakimś dokumencie
    opracowanym przez WHO jest zalecenie żeby wszystko co jest związane z
    państwową służbą zdrowia było finansowane z budżetu a nie ze składek. Jak za
    wspólne pieniądze został kupiony jakiś tomograf to taniej jest stworzyć
    kilka etatów żeby miał go kto obsługiwać prze 24 godziny codziennie. W
    takiej sytuacji potrzeba mniej drogich tomografów.

    Po pierwszem, wypraszam sobie nazywania Polski biednym państwem. Według
    wszelkich oficjalnych informacji jesteśmy zielona wyspą wśródpotopu kryzysu.
    WHO swoje rady niech kieruje do krajów-nieudaczników, w których żuje się
    ludziom gorzej niz u nas. Grecja, Hiszpania czy inne Irlandie.
    Po drugie, można przeciez jednocześnie brać podatki i finansować MZ i służbe
    zdrowia z budżetu oraz brać skłądki zdrowotne i finansować z nich NFZ, ZUS i
    służbę zdrowia bezpośrednio. Wszystko po to aby Polska rosła w siłę, a
    ludziom zyło sie dostatnio.
    Po trzecie nie ma nic złego w zakupie 1000 tomografów i uzywania ich raz w
    tygodniu. Pacjent jak jest naprawdę chory to sam pokryje koszty takiej
    rozrzutności. Dzięki temu szybko wyelimujemy ze społeczeństwa symulantów i
    słabe jednostki.

    :))

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 45. Data: 2014-02-14 12:25:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Feb 2014, k...@g...com wrote:

> [...]
    [...]
    > I na okoliczność biednych państw takich jak Polska w jakimś dokumencie
    > opracowanym przez WHO jest zalecenie żeby wszystko co jest związane
    > z państwową służbą zdrowia było finansowane z budżetu a nie ze składek.

    Kiedy w .pl to bez znaczenia.
    Przecież "składka" NFZ została stworzona pierwotnie poprzez wydzielenie
    z podatku dochodowego i de facto stanowi podatek właśnie.

    > Jak za wspólne pieniądze został kupiony jakiś tomograf to taniej jest
    > stworzyć kilka etatów żeby miał go kto obsługiwać prze 24 godziny codziennie.
    > W takiej sytuacji potrzeba mniej drogich tomografów.

    Oczywiście.
    Ale przy ograniczeniu finansowania poskutkowałoby to jeszcze głębszą
    niedostępnością tomografów - bo z koleiki nie "wyskakiwaliby" ci,
    którzy dziś osobno płacą za badania poza kolejką, a tomografów
    byłoby mniej.

    pzdr, Gotfryd

  • 46. Data: 2014-02-14 13:17:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Feb 2014, yabba wrote:

    > wszelkich oficjalnych informacji jesteśmy zielona wyspą wśródpotopu kryzysu.
    > WHO swoje rady niech kieruje do krajów-nieudaczników, w których żuje się
    > ludziom gorzej niz u nas. Grecja,

    Jeszcze ktoś to na poważnie weźmie :>

    pzdr, Gotfryd

  • 47. Data: 2014-02-14 14:09:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .org
    *Myjk* napisał(-a):

    > Zastanawiam się tylko co zrobić jak nie dostanę listu --
    > no chyba się normalnie wezmę i pochlastam.

    Zrób poprawkę, bujnij się tam jeszcze raz. Dla pewności 140, i to w obie
    strony, gdyby miało się okazać, że nie z tej najechałeś.
    Na marginesie, przepis o nierejestrowaniu przekroczeń o 10 i mniej km/h
    już nie obowiązuje?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 48. Data: 2014-02-14 14:23:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Feb 2014 14:09:18 +0100, Big Jack

    > Zrób poprawkę, bujnij się tam jeszcze raz. Dla pewności 140, i to w obie
    > strony, gdyby miało się okazać, że nie z tej najechałeś.

    W imię anacrona tak zrobię! ;)

    > Na marginesie, przepis o nierejestrowaniu przekroczeń
    > o 10 i mniej km/h już nie obowiązuje?

    Jak nic nękają!

    --
    Pozdor Myjk

  • 49. Data: 2014-02-16 00:48:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 12 Feb 2014 18:31:27 +0100, Myjk napisał(a):

    > Żeby nie być jednostronnym w opiniach to pochwalę się, że dzisiaj dostałem
    > strzała w plecy od radaru na Al. St. Zjednoczonych w DC. Ograniczenie do
    > 80, jechałem 85 licznikowe. GPS w rejestratorze pokazał na wysokości radaru
    > dokładnie 80/h, ale że FR strzela sporo później -- wtedy było juz tylko 78.
    > Normalnie motyla noga -- i ja zostanę anacronem! :P Ciekawe czy przyjdzie
    > list motywacyjny. ;)

    Też tak raz miałem - ograniczenie do 70, jechałem te 70, a przyszło 100.

    Ograniczenie widoczne, fotoradar ładnie oznakowany, nadzwyczaj wielka żółta
    budka, Janosik się drze, na CB mówią że zdjęcia robi.

    No i przyszło już do kolegi wezwanie do wskazania kierującego.

    No ale zaraz przylecą grupowi fachowcy twierdzący że wystarczy jeździć
    zgodnie z przepisami.

  • 50. Data: 2014-02-16 18:55:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-15, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

> [...]
    >
    > No i przyszło już do kolegi wezwanie do wskazania kierującego.
    >
    > No ale zaraz przylecą grupowi fachowcy twierdzący że wystarczy jeździć

    Lub tacy co twierdza iz bledy sie zdarzaja, a ze padlo na Ciebie - no to pech.
    Czytalem tez, ze takie bledy sie bardzo prosto wyjasnia.

    --
    Artur
    ZZR 1200