  • Data: 2014-02-13 10:05:09
    Temat: Re: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Feb 2014 09:40:56 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Ameryki nie odkryles. Moj ojciec zyje tylko dlatego, ze jego lekarz
    > prowadzacy poszedl na urlop i w tym czasie trafila sie lekarka, ktora
    > zagladajac do jego karty zdziwila sie co on tu jeszcze robi przeciez z
    > miejsca kwalifikuje sie na przeszczep. Jeszcze jedna chemia i by bylo po nim
    > ! Do konca nie wiem czy chcial w lape czy byl chujem, ale to OT.

    Wydaje mi się, że większości przypadków to jednak brak pewnych kompetencji
    (nie wiem, może na egzaminach ściągali). Pewnie, że jakiś procent licy na
    łapę, ale w większości są po prostu niedouczeni.
    Np. teść - od wielu, wielu lat "leczył" się na podwyższone trójglicerydy.
    Dopiero jak pojechał na sygnale do szpitala okazało się, że ma: tętniaki,
    zatory w żyłach.
    Udało się chłopa uratować, ale przeszedł balonikowanie (koronografia chyba
    to się nazywa?), potem by-passy, potem wstawienie stentu przy tętniaku
    brzusznym. A leczył się i leczył - i prawie od tego leczenia się
    przekręcił.

    Ale to OT :-)

    --
    Franc