  • Data: 2014-02-13 19:55:01
    Temat: Re: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 lutego 2014 19:34:17 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > I jeśli to prywatny szpital albo prywatna przychodnia to mniej więcej jest
    >
    > ok. Dlatego mniej więcej bo wina leży po stronie NFZ a nie prywatnego
    >
    > właściciela tomografu. Ale jeśli odbywa się to w państwowym szpitalu nie nie
    >
    > jest ok.
    >

    > "Państwowy" szpital (cokolwiek to oznacza), też potrzebuje pieniędzy za
    >
    > wykonane usługi. Jak leczy pacjentów ponad limity z NFZ, to popada w długi.
    >
    > Potem wszyscy, łącznie z ministrem, zarzucają dyrektorowi szpitala, ze źle

> [...]

    I na okoliczność biednych państw takich jak Polska w jakimś dokumencie opracowanym
    przez WHO jest zalecenie żeby wszystko co jest związane z państwową służbą zdrowia
    było finansowane z budżetu a nie ze składek. Jak za wspólne pieniądze został kupiony
    jakiś tomograf to taniej jest stworzyć kilka etatów żeby miał go kto obsługiwać prze
    24 godziny codziennie. W takiej sytuacji potrzeba mniej drogich tomografów.