  • Data: 2014-02-13 09:40:56
    Temat: Re: Fotoradar Al. St. Zjednoczonych DC
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I akurat fotoradary to nie jest powód, aby opuszczać ten kraj.
    > Ale leczenie Polsce dzieciaków z tak poważnymi chorobami
    > to to jest powód. Nikomu nie życze aby przez takie coś przechodził.
    > Jak się patrzy na urzędnicze podejście niestety większości lekarzy,
    > ich niekompetencje, nepotyzm i korupcje to dramat.

    Ameryki nie odkryles. Moj ojciec zyje tylko dlatego, ze jego lekarz
    prowadzacy poszedl na urlop i w tym czasie trafila sie lekarka, ktora
    zagladajac do jego karty zdziwila sie co on tu jeszcze robi przeciez z
    miejsca kwalifikuje sie na przeszczep. Jeszcze jedna chemia i by bylo po nim
    ! Do konca nie wiem czy chcial w lape czy byl chujem, ale to OT.