  • 41. Data: 2009-10-16 14:51:03
    Temat: Re: Fotokast jak to ugryzc ?
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 16 Okt., 14:12, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:ec1c265b-99bd-40ce-b618-88c2ec95eb91@
    o10g2000yqa.googlegroups.com...

    m11g2000yqf.googlegroups.com...

    l-katedra-oltarz-k...

    > Twoja poprzednia propozycja byla zupelnie inna:
    > para mloda kilka razy na tej samej panoramie
    > i to nie tylko mnie wydalo sie glupie :D- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    to tylko kwestia wyobrazni.
    najpierw sam pomysl panormy wydawal sie glupi.

    ja wolalbym jedna taka panorame ze slubu jak pokazalem przykladowa te
    z katedry autorstwa Zbooya ( respekt ! )niz setke nudnych zdjec kazdej
    gemby z osobna.

    nie mam najmniejszych problemow wyobrazic sobie zabawe w plenerze w
    ktorej para mloda w roznych pozach jest fotografowana na roznym tle
    tej samej panoramy. coz w tym glupiego jesli w zdjeciu np na kierunku
    polnocny para spaceruje boso po brzegu morz , na kierunek wschodnie
    biegnie po piasku , na poludniowy np biega po wydmach a na zachodni
    trzyma sie za dlonie na tle zachodzdacego slonca.

    sto tysiecy razy wolalbym sam szukac myszka ujec pary na tej samej
    panoramie wiedzac ze gdzies jeszcze moze sie znajdowac , anizeli
    wpatrywac sie w przydlugawy i nudnawy fotocast jak w fotplatstykon. A
    co robia fotografowie ?- zabieraja gdzies pare w plener i robia
    zdjecia , na tle tego co w poblizu . kilka ujec.
    nie mialbym zadnych przeciwskazam , zeby te ujecia polaczyc wlasnie w
    panoramie.

    inny przyklad i go bede ralizowal : panorama ze spaceru tak ze jedna
    osoba znajduje sie w kilku miejscach - a dlaczego nie ? - to moze byc
    zabawne i praktyczne.

    Jesli komus wydaje sie glupie to powinen popracowac na swoimi
    horyzontami myslowymi.

  • 42. Data: 2009-10-16 17:10:12
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    > to tylko kwestia wyobrazni.
    ciach

> [...]
    > zabawne i praktyczne.
    >
    > Jesli komus wydaje sie glupie to powinen popracowac na swoimi

    jesli myslisz, ze wynalazles kolo, to czas otrzezwiec...
    http://lookdigital.pl/index.php?view=Panoramas_360&p
    age=1&image=pano_in_ja_L_2500.jpg
    i kupa innych...
    pozdr.j

  • 43. Data: 2009-10-16 18:16:35
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    janek pisze:
    > ciach

    > jesli myslisz, ze wynalazles kolo, to czas otrzezwiec...
    > http://lookdigital.pl/index.php?view=Panoramas_360&p
    age=1&image=pano_in_ja_L_2500.jpg
    > i kupa innych...

    http://panoforum.vr360.pl/ 185 użytkowników, 631 wątków, 4513
    wiadomości. To tyle tytułem podsumowania jakoby by miał to być przełom.
    Przyznam się że temat ciekawy lecz już wyczerpany w dużej mierze, często
    podpadający w banał. Co mnie cieszy jeszcze nie widziałem zastosowania
    według moich pomysłów, więc może się pobawię ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 44. Data: 2009-10-16 20:19:15
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > jesli myslisz, ze wynalazles kolo, to czas
    otrzezwiec...http://lookdigital.pl/index.php?view=Pa
    noramas_360&page=1&image=pano_...
    > i kupa innych...
    > pozdr.j

    no niee....
    nie mialem na mysli robienia glupich min do obiektywu.
    taki pomysl rzeczywiscie w wykonaniu np pary mlodej wydawalby mi sie
    delikatnie mowiiac nierozsadny.
    musialbym przyznac racje moim adwersarzom , a na to nie mam ochoty.

    ale cos mi nie klapuje w Twoich panoramach.
    jak na moj gust maja troche niska rozdzielczosc .
    mielem podobny problem na poczatku czesciowo sie z nim uporalem ale
    nie do konca.

    i co ciekawe nie znajduje calkowitego wyjasnienia
    dla mnie poziomem odniesien sa panorammy Zbooya. maja zajebista
    rozdzielczosc a nie sa przeostrzone.
    mozna dopatrzec sie detalu. NIe sadze zeby to byla sprawa formatu
    matrycy , moze obiektywu , ale nie sadze ze tylko. Oprogramowanie tez
    odgrywa role.

    natomiast panoramy z latawca sa rewelacyjne , gdyby byly bardziej
    rozdzielcze to nie moznaby sie o nic przyczepic.
    jaki wielki ten latawiec ze unosi tak ciezki sprzet ?

  • 45. Data: 2009-10-21 17:33:22
    Od: "Hue Saturation" <n...@n...post.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hb4cau$i2u$1@news.interia.pl...

    > Kilka razy widzialem tutaj prezentacje czegos na ksztalt pokazu
    > sladow z tym, ze zdjecia sobie zyly wlasnym zyciem. Najazdy
    > na detal, plywanie itp. Zdaje sie fotokast sie to nazywa.
    >
    > Potrzebuje sklecic pokaz okolo 20 zdjec w podobnym stylu.
    > Ma ktos doswiadczenie jakim softem i jak sie do tego zabrac ?
    > Albo cos darmowego albo cos komercyjnego ale w cenie
    > do okolo 50$ i czy da sie potem to zapisac jakos we flashu ?
    > Bez muzyki, bez panelu obslugujacego, czyste zdjecia i nic
    > wiecej.

    Takie cos spotkalem ostatnio
    http://www.fotografujesz.pl/index.php/2009/10/fotoka
    sty-czyli-jak-zaprezentowac-swoje-zdjecia-w-internec
    ie/