  • 31. Data: 2009-10-15 10:01:24
    Temat: Re: Fotokast jak to ugryzc ?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Ty sobie swoja zrob jak najbardziej - YT to bardzo dobre miejsce.
    > Tylko niech zdjecia tak nie lataja bo moze ogladajacego zemdlic ;)

    nie znasz sie maja latac a w wersji 2 beda jeszcze migac, podskakiwac
    i wyskocza z Twojej lodowki :D

    Roger

  • 32. Data: 2009-10-15 16:29:52
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Okt., 11:07, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:

> [...]
    > Zrobilem to dla siebie a skoro testowo wsadzilem na youtube to
    > wrzucilem i tutaj.
    > Niemam jakis specjalnych zapedow i ukrytych celow w tym dzialaniu.
    > Zreszta reklamowanie sie tutaj to raczej glupi pomysl.
    > Aczkolwiek juz abstrahujac przyznasz chyba racje, ze w obecnych
    > czasach bez marketingu, dobrego portfolio i tego typu wabikow jak
    > w powyzszym linku i uwaga strony www niema co liczyc na $$$.
    > To tak odnosnie kilku ostatnich Twoich  watkow na p.r.f.c :)  bo
    > poczulem, ze zalapalem sie w Twoje widelki :)

    moim zdeniem fotcast nie umywa sie do panoramy.

    ni to film ni to zdjecie , przyznam sie ze w zyciu nie wytrzymalem
    przy zadnym fotokascie do konca.
    ciagna sie w nieskonczonosc a muzka jest niemal zawsze flakowata.

    gdybym sie tym paral fotografia slubna z pewnoscia proponowalbym pare
    panoram.
    moga byc zabawne i swietne dokumentowac calosc , czy sali balowej ,
    czy wnetrze kosciola.

    nawet panoramy artystyczne biegaja mi przez umysl , ale nie chce mi
    sie w to bawic , gdyz takie projekty sa energochlonne .

    panoramy slubne w plenerze - np w jednej panoramie da sie umiescic te
    samo pare w roznych pozach w roznnych katach - to moze byc super
    zabawa.

  • 33. Data: 2009-10-15 16:46:28
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    panoramy slubne w plenerze - np w jednej panoramie da sie umiescic te
    samo pare w roznych pozach w roznnych katach - to moze byc super
    zabawa.

    __________________

    przez przypadek jest tam jedna panorama :D
    A kilka ujec na jednej panoramie tej samej pary to sorry ale glupszego
    pomyslu dawno nie slyszalem :)

    Roger

  • 34. Data: 2009-10-15 17:16:18
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Okt., 18:46, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > przez przypadek jest tam jedna panorama :D
    > A kilka ujec na jednej panoramie tej samej pary to sorry ale glupszego

    a co w tym glupiego ?
    mozna umiescic te sam pare w ciagu zdjec zwanym fotocastem to dlaczego
    nie mozna umiesci w ciagu zdjec zwanym panorama sferyczna?

    w czym jest jeden ciag glupszy od drugiego ?
    to kwestia wyobrazni i otwarcia na swiat nie madrosci czy glupoty.

  • 35. Data: 2009-10-15 20:36:23
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...

    > a co w tym glupiego ?

    Mlodzi w niebie, mlodzi na ziemi, mlodzi pod nogami ...
    od razu pogrzebowe im robisz, to glupie :) i to wszystko na jednej panoramie
    :D

    JD

  • 36. Data: 2009-10-15 20:37:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    JD pisze:

    > Mlodzi w niebie, mlodzi na ziemi, mlodzi pod nogami ...
    > od razu pogrzebowe im robisz, to glupie :) i to wszystko na jednej
    > panoramie :D

    I koniecznie w hdr :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 37. Data: 2009-10-15 20:50:06
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > I koniecznie w hdr :)

    no nie ma to tamto ;)

    JD

  • 38. Data: 2009-10-15 21:22:36
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > I koniecznie w hdr :)

    i wyłącznie hybrydą ;)

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 39. Data: 2009-10-16 11:14:19
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Okt., 22:36, "JD" <j...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Mlodzi w niebie, mlodzi na ziemi, mlodzi pod nogami ...
    > od razu pogrzebowe im robisz, to glupie :) i to wszystko na jednej panoramie

    wyobraz sobie np taka tyle ze slubna
    jak na tej tyle ze z para mloda i uczetnikami

    http://panoramy.zbooy.pl/360/show.html?max=1&p=wawel
    -katedra-oltarz-koronacyjny&lang=p&t=32

  • 40. Data: 2009-10-16 12:12:11
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    a.googlegroups.com...
    m11g2000yqf.googlegroups.com...

    > wyobraz sobie np taka tyle ze slubna
    > jak na tej tyle ze z para mloda i uczetnikami
    >
    > http://panoramy.zbooy.pl/360/show.html?max=1&p=wawel
    -katedra-oltarz-koronacyjny&lang=p&t=32

    Twoja poprzednia propozycja byla zupelnie inna:
    para mloda kilka razy na tej samej panoramie
    i to nie tylko mnie wydalo sie glupie :D