    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Fotokast jak to ugryzc ?
    Date: Fri, 16 Oct 2009 07:51:03 -0700 (PDT)

    On 16 Okt., 14:12, "JD" <j...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik "XX YY" <f...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:ec1c265b-99bd-40ce-b618-88c2ec95eb91@
    o10g2000yqa.googlegroups.com...

    m11g2000yqf.googlegroups.com...

    l-katedra-oltarz-k...

    > Twoja poprzednia propozycja byla zupelnie inna:
    > para mloda kilka razy na tej samej panoramie
    > i to nie tylko mnie wydalo sie glupie :D- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    to tylko kwestia wyobrazni.
    najpierw sam pomysl panormy wydawal sie glupi.

    ja wolalbym jedna taka panorame ze slubu jak pokazalem przykladowa te
    z katedry autorstwa Zbooya ( respekt ! )niz setke nudnych zdjec kazdej
    gemby z osobna.

    nie mam najmniejszych problemow wyobrazic sobie zabawe w plenerze w
    ktorej para mloda w roznych pozach jest fotografowana na roznym tle
    tej samej panoramy. coz w tym glupiego jesli w zdjeciu np na kierunku
    polnocny para spaceruje boso po brzegu morz , na kierunek wschodnie
    biegnie po piasku , na poludniowy np biega po wydmach a na zachodni
    trzyma sie za dlonie na tle zachodzdacego slonca.

    sto tysiecy razy wolalbym sam szukac myszka ujec pary na tej samej
    panoramie wiedzac ze gdzies jeszcze moze sie znajdowac , anizeli
    wpatrywac sie w przydlugawy i nudnawy fotocast jak w fotplatstykon. A
    co robia fotografowie ?- zabieraja gdzies pare w plener i robia
    zdjecia , na tle tego co w poblizu . kilka ujec.
    nie mialbym zadnych przeciwskazam , zeby te ujecia polaczyc wlasnie w
    panoramie.

    inny przyklad i go bede ralizowal : panorama ze spaceru tak ze jedna
    osoba znajduje sie w kilku miejscach - a dlaczego nie ? - to moze byc
    zabawne i praktyczne.

    Jesli komus wydaje sie glupie to powinen popracowac na swoimi
    horyzontami myslowymi.